Härlig kväll igår!

Blev faktiskt rätt lyckad enligt mig. Det läskiga var nog att tiden bara rusade förbi!
Först var vi hemma och förfestade hos emma w i hennes nya lägenhet, jätte fin var den! Efter det delade vi tjejer på oss och vissa stack till hipp och vissa till kb. Jag själv hamnade på hipp. Resan dit var bara så underlig! Vissa tog taxi och jag fick såklart inte plats i taxin. hoho. Så jag gick med de andra till bussen. Och den kom ju inte förens ååår och dagar.
Men ulrika och emma fixade en ungkille med sportbil som körde oss, haha. helt galet!
Väl inne på hipp så var det sååå mycket folk. Trevligt trevligt!
Vid två gick jag och timpan till centralen för att sedan ta oss hem. Stog och väntade på svedala bussen tsm med honom medans helt plötsligt kör det förbi en taxibil i full fart och dörren öppnas i farten, där flyger det ut en kille som rullar på gatan. HELT SJUKT!
Sen tog jag mig hem och gick och la mig direkt!

Imorse vaknade man av att mammi skriker på  mig. Sen skulle vi gå och sjunga för sophie som fyller 8 år idag:)
Sen fick vi gäster och åt tårta osv, gottigt!

Nu ligger jag här helt död och trött. Ligger och kollar på pearl harbor. Snacka om att man bölar som en idiot! :( hatahatahata! Älskar den filmen men ibland bllir det bara förmycket med all jävla romantik. Det får ju en bara att vilja gå under jorden lite grann!

Nej nu orkar jag inte skrivia något mer! tjahejdå







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Härlig kväll igår!

2008-08-30 @ 22:03:20
Blev faktiskt rätt lyckad enligt mig. Det läskiga var nog att tiden bara rusade förbi!
Först var vi hemma och förfestade hos emma w i hennes nya lägenhet, jätte fin var den! Efter det delade vi tjejer på oss och vissa stack till hipp och vissa till kb. Jag själv hamnade på hipp. Resan dit var bara så underlig! Vissa tog taxi och jag fick såklart inte plats i taxin. hoho. Så jag gick med de andra till bussen. Och den kom ju inte förens ååår och dagar.
Men ulrika och emma fixade en ungkille med sportbil som körde oss, haha. helt galet!
Väl inne på hipp så var det sååå mycket folk. Trevligt trevligt!
Vid två gick jag och timpan till centralen för att sedan ta oss hem. Stog och väntade på svedala bussen tsm med honom medans helt plötsligt kör det förbi en taxibil i full fart och dörren öppnas i farten, där flyger det ut en kille som rullar på gatan. HELT SJUKT!
Sen tog jag mig hem och gick och la mig direkt!

Imorse vaknade man av att mammi skriker på  mig. Sen skulle vi gå och sjunga för sophie som fyller 8 år idag:)
Sen fick vi gäster och åt tårta osv, gottigt!

Nu ligger jag här helt död och trött. Ligger och kollar på pearl harbor. Snacka om att man bölar som en idiot! :( hatahatahata! Älskar den filmen men ibland bllir det bara förmycket med all jävla romantik. Det får ju en bara att vilja gå under jorden lite grann!

Nej nu orkar jag inte skrivia något mer! tjahejdå







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Härlig kväll igår!

Blev faktiskt rätt lyckad enligt mig. Det läskiga var nog att tiden bara rusade förbi!
Först var vi hemma och förfestade hos emma w i hennes nya lägenhet, jätte fin var den! Efter det delade vi tjejer på oss och vissa stack till hipp och vissa till kb. Jag själv hamnade på hipp. Resan dit var bara så underlig! Vissa tog taxi och jag fick såklart inte plats i taxin. hoho. Så jag gick med de andra till bussen. Och den kom ju inte förens ååår och dagar.
Men ulrika och emma fixade en ungkille med sportbil som körde oss, haha. helt galet!
Väl inne på hipp så var det sååå mycket folk. Trevligt trevligt!
Vid två gick jag och timpan till centralen för att sedan ta oss hem. Stog och väntade på svedala bussen tsm med honom medans helt plötsligt kör det förbi en taxibil i full fart och dörren öppnas i farten, där flyger det ut en kille som rullar på gatan. HELT SJUKT!
Sen tog jag mig hem och gick och la mig direkt!

Imorse vaknade man av att mammi skriker på  mig. Sen skulle vi gå och sjunga för sophie som fyller 8 år idag:)
Sen fick vi gäster och åt tårta osv, gottigt!

Nu ligger jag här helt död och trött. Ligger och kollar på pearl harbor. Snacka om att man bölar som en idiot! :( hatahatahata! Älskar den filmen men ibland bllir det bara förmycket med all jävla romantik. Det får ju en bara att vilja gå under jorden lite grann!

Nej nu orkar jag inte skrivia något mer! tjahejdå







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0