trött och utmattad

Har inte skrivit här nu på ett tag, men jag har helt ärligt inte haft ork eller tid. Skolan har startat igång igen och jag känner mig redan helt utmattad efter två dagar. Mitt schema är trottsallt extremt chill!! Jag är dessutom ledig varje tisdag fram till vecka 40, sedan får vi se hur det blir med det. Jag tycker det känns för slappt och jag ska se om jag kan välja till något ämne, som tex psykologi, hade verkligen varit intresant att läsa. Alla säger dessutom att det är skit kul!

Ikväll ska alla babes ut men jag blir hemma istället, ska nämligen passa mina snuttesyrror. Rätt deppigt, men jag är ändå så sjuuukt trött.  Jag känner verkligen av att min kropp är helt utmattad av allt festande och käkande på sista tiden så det inte är sant. Borde börja träna och äta bättre för min egen skull, lite läskigt nu när man känner att kroppen inte alls mår bra utav det. Tänk så mycket onyttigt och slit jag utsätter min kropp för, sjukt synd om den! haha.
Jag behöver få en stor och fet energikick, men hur vet jag inte. Känner mig sjukt slukt sliten, trött och utmattad. Känner mig dessutom helt sönder tänkt. Tänker och funderar så det knakar känns det som. Men som tur var så hade jag inga problem med att somna igårkväll/natt. Skönt som faan.

Nej nu måste jag sluta skriva innan datorn stängs av! (den gör det av sig själv lite då och då)

Puss och kraaam!


Så här ser mitt schema ut under de närmsta veckorna. För slappt? JA! :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

trött och utmattad

2008-08-20 @ 18:20:51
Har inte skrivit här nu på ett tag, men jag har helt ärligt inte haft ork eller tid. Skolan har startat igång igen och jag känner mig redan helt utmattad efter två dagar. Mitt schema är trottsallt extremt chill!! Jag är dessutom ledig varje tisdag fram till vecka 40, sedan får vi se hur det blir med det. Jag tycker det känns för slappt och jag ska se om jag kan välja till något ämne, som tex psykologi, hade verkligen varit intresant att läsa. Alla säger dessutom att det är skit kul!

Ikväll ska alla babes ut men jag blir hemma istället, ska nämligen passa mina snuttesyrror. Rätt deppigt, men jag är ändå så sjuuukt trött.  Jag känner verkligen av att min kropp är helt utmattad av allt festande och käkande på sista tiden så det inte är sant. Borde börja träna och äta bättre för min egen skull, lite läskigt nu när man känner att kroppen inte alls mår bra utav det. Tänk så mycket onyttigt och slit jag utsätter min kropp för, sjukt synd om den! haha.
Jag behöver få en stor och fet energikick, men hur vet jag inte. Känner mig sjukt slukt sliten, trött och utmattad. Känner mig dessutom helt sönder tänkt. Tänker och funderar så det knakar känns det som. Men som tur var så hade jag inga problem med att somna igårkväll/natt. Skönt som faan.

Nej nu måste jag sluta skriva innan datorn stängs av! (den gör det av sig själv lite då och då)

Puss och kraaam!


Så här ser mitt schema ut under de närmsta veckorna. För slappt? JA! :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

trött och utmattad

Har inte skrivit här nu på ett tag, men jag har helt ärligt inte haft ork eller tid. Skolan har startat igång igen och jag känner mig redan helt utmattad efter två dagar. Mitt schema är trottsallt extremt chill!! Jag är dessutom ledig varje tisdag fram till vecka 40, sedan får vi se hur det blir med det. Jag tycker det känns för slappt och jag ska se om jag kan välja till något ämne, som tex psykologi, hade verkligen varit intresant att läsa. Alla säger dessutom att det är skit kul!

Ikväll ska alla babes ut men jag blir hemma istället, ska nämligen passa mina snuttesyrror. Rätt deppigt, men jag är ändå så sjuuukt trött.  Jag känner verkligen av att min kropp är helt utmattad av allt festande och käkande på sista tiden så det inte är sant. Borde börja träna och äta bättre för min egen skull, lite läskigt nu när man känner att kroppen inte alls mår bra utav det. Tänk så mycket onyttigt och slit jag utsätter min kropp för, sjukt synd om den! haha.
Jag behöver få en stor och fet energikick, men hur vet jag inte. Känner mig sjukt slukt sliten, trött och utmattad. Känner mig dessutom helt sönder tänkt. Tänker och funderar så det knakar känns det som. Men som tur var så hade jag inga problem med att somna igårkväll/natt. Skönt som faan.

Nej nu måste jag sluta skriva innan datorn stängs av! (den gör det av sig själv lite då och då)

Puss och kraaam!


Så här ser mitt schema ut under de närmsta veckorna. För slappt? JA! :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0