tjena mannnar!

Lämnade in min dator i förrigår och den kanske var så pass sönder så jag kommer antagligen få en ny! Snacka om att jag hoppas på en ny. Älskar min lilladator men den är så söönder och vill bara ha en ny:P Jajja. Det kommer antagigen dröja några veckor.

jag har inte särskillt mycket att skriva förutom att jag är glad, lycklig och har nog aldrig kännt mig såhär lättad.
Allt känns bra just nu, och det var ett jävla bra tag sen det kändes så!

Något som är mindre bra är skolan börjar om exakt en vecka. buhu.
Vi 3or ska hålla i insparken och tro mig, vi ska kötta ner äckel ettorna ;) hohoho

Nu ska jag kolla klart på sex and the city!
Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

tjena mannnar!

2008-08-11 @ 23:26:41
Lämnade in min dator i förrigår och den kanske var så pass sönder så jag kommer antagligen få en ny! Snacka om att jag hoppas på en ny. Älskar min lilladator men den är så söönder och vill bara ha en ny:P Jajja. Det kommer antagigen dröja några veckor.

jag har inte särskillt mycket att skriva förutom att jag är glad, lycklig och har nog aldrig kännt mig såhär lättad.
Allt känns bra just nu, och det var ett jävla bra tag sen det kändes så!

Något som är mindre bra är skolan börjar om exakt en vecka. buhu.
Vi 3or ska hålla i insparken och tro mig, vi ska kötta ner äckel ettorna ;) hohoho

Nu ska jag kolla klart på sex and the city!
Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

tjena mannnar!

Lämnade in min dator i förrigår och den kanske var så pass sönder så jag kommer antagligen få en ny! Snacka om att jag hoppas på en ny. Älskar min lilladator men den är så söönder och vill bara ha en ny:P Jajja. Det kommer antagigen dröja några veckor.

jag har inte särskillt mycket att skriva förutom att jag är glad, lycklig och har nog aldrig kännt mig såhär lättad.
Allt känns bra just nu, och det var ett jävla bra tag sen det kändes så!

Något som är mindre bra är skolan börjar om exakt en vecka. buhu.
Vi 3or ska hålla i insparken och tro mig, vi ska kötta ner äckel ettorna ;) hohoho

Nu ska jag kolla klart på sex and the city!
Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0