tjabbbba



Usch. somnade på depphumör och vaknade på depphumör. Hela dagen har varit depp. depp. depp. DEPP!
Hatar att vara nere, jag som alltid brukar vara glad!
Jajja, vi alla har väl våra dagar.

Kom till skolan vid 12.40 och hade bara en lektion, natur. Efter det åkte jag och dino in till stan. där träffade vi timpiis och hans tjejkompis och satte oss på smaklöken och fikade. Eller dom gjorde det, ja och dino satt bara och godde:P
Sen promenerade jag till bussen och åkte him. depp.
Käkade en jätte god middag som mammi gjorde. myms. Så nu sitter jag här och funderar på att börja göra min läxa som är tills imorn, men det är bara för deppigt. Ska terra emma och se om hon kan ses en stundiiis istället. 

skriver mer senare!:) Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

tjabbbba

2008-08-28 @ 18:41:41


Usch. somnade på depphumör och vaknade på depphumör. Hela dagen har varit depp. depp. depp. DEPP!
Hatar att vara nere, jag som alltid brukar vara glad!
Jajja, vi alla har väl våra dagar.

Kom till skolan vid 12.40 och hade bara en lektion, natur. Efter det åkte jag och dino in till stan. där träffade vi timpiis och hans tjejkompis och satte oss på smaklöken och fikade. Eller dom gjorde det, ja och dino satt bara och godde:P
Sen promenerade jag till bussen och åkte him. depp.
Käkade en jätte god middag som mammi gjorde. myms. Så nu sitter jag här och funderar på att börja göra min läxa som är tills imorn, men det är bara för deppigt. Ska terra emma och se om hon kan ses en stundiiis istället. 

skriver mer senare!:) Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

tjabbbba



Usch. somnade på depphumör och vaknade på depphumör. Hela dagen har varit depp. depp. depp. DEPP!
Hatar att vara nere, jag som alltid brukar vara glad!
Jajja, vi alla har väl våra dagar.

Kom till skolan vid 12.40 och hade bara en lektion, natur. Efter det åkte jag och dino in till stan. där träffade vi timpiis och hans tjejkompis och satte oss på smaklöken och fikade. Eller dom gjorde det, ja och dino satt bara och godde:P
Sen promenerade jag till bussen och åkte him. depp.
Käkade en jätte god middag som mammi gjorde. myms. Så nu sitter jag här och funderar på att börja göra min läxa som är tills imorn, men det är bara för deppigt. Ska terra emma och se om hon kan ses en stundiiis istället. 

skriver mer senare!:) Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0