tjaa

Sitter hemma hos emil nu. Han är iväg och jobbar så här sitter jag och väntar och väntar tills klockan blir 16.30 då han äntligen kommer him.
Har precis kollat på en film, Guld kompassen. Den var ju bara hur konstig som helst, man satt och glodde på filmen men man fattade inte ett piss vad den handlade om typ:p.
Hans tv har inte funkat sen igår men som tur är så funkar den nu, så här sitter jag och kollar på mitt favvopogram, project runway. (och sen på onsdag är det final!:D ) Det är maraton nu och dom sänder 5 stycken avsnitt på raken, så det ska jag underhålla mig med medans bubbe kommer hem från jobbet.

Igår när jag kom hit så hade dom gjort jätte fint med levande ljus och kräftor osv, och jag fick typ äntligen lära mig hur man äter dom:P det var supergott! Sen började vi kolla på guldkompassen men vi var så jävla trötta så vi gick och la oss.

I fredags var det ju sista malmöfestivalen, det var rätt kul men sjukt konstig kväll också. Början var skitmysigt hemma på min gård där jag och emma satt och drack lite vin. Sen blev det sjukt stressigt och såklart missade vi familjen, blööö!

Ajja, nu ska jag mysa med kissen alfons och glo på project! :) pusselipussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

tjaa

2008-08-24 @ 14:02:00
Sitter hemma hos emil nu. Han är iväg och jobbar så här sitter jag och väntar och väntar tills klockan blir 16.30 då han äntligen kommer him.
Har precis kollat på en film, Guld kompassen. Den var ju bara hur konstig som helst, man satt och glodde på filmen men man fattade inte ett piss vad den handlade om typ:p.
Hans tv har inte funkat sen igår men som tur är så funkar den nu, så här sitter jag och kollar på mitt favvopogram, project runway. (och sen på onsdag är det final!:D ) Det är maraton nu och dom sänder 5 stycken avsnitt på raken, så det ska jag underhålla mig med medans bubbe kommer hem från jobbet.

Igår när jag kom hit så hade dom gjort jätte fint med levande ljus och kräftor osv, och jag fick typ äntligen lära mig hur man äter dom:P det var supergott! Sen började vi kolla på guldkompassen men vi var så jävla trötta så vi gick och la oss.

I fredags var det ju sista malmöfestivalen, det var rätt kul men sjukt konstig kväll också. Början var skitmysigt hemma på min gård där jag och emma satt och drack lite vin. Sen blev det sjukt stressigt och såklart missade vi familjen, blööö!

Ajja, nu ska jag mysa med kissen alfons och glo på project! :) pusselipussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

tjaa

Sitter hemma hos emil nu. Han är iväg och jobbar så här sitter jag och väntar och väntar tills klockan blir 16.30 då han äntligen kommer him.
Har precis kollat på en film, Guld kompassen. Den var ju bara hur konstig som helst, man satt och glodde på filmen men man fattade inte ett piss vad den handlade om typ:p.
Hans tv har inte funkat sen igår men som tur är så funkar den nu, så här sitter jag och kollar på mitt favvopogram, project runway. (och sen på onsdag är det final!:D ) Det är maraton nu och dom sänder 5 stycken avsnitt på raken, så det ska jag underhålla mig med medans bubbe kommer hem från jobbet.

Igår när jag kom hit så hade dom gjort jätte fint med levande ljus och kräftor osv, och jag fick typ äntligen lära mig hur man äter dom:P det var supergott! Sen började vi kolla på guldkompassen men vi var så jävla trötta så vi gick och la oss.

I fredags var det ju sista malmöfestivalen, det var rätt kul men sjukt konstig kväll också. Början var skitmysigt hemma på min gård där jag och emma satt och drack lite vin. Sen blev det sjukt stressigt och såklart missade vi familjen, blööö!

Ajja, nu ska jag mysa med kissen alfons och glo på project! :) pusselipussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0