omggggg

nu ska jag berätta något äckligt! och jag får klökningar såfort jag tänker på det...
Nu i morse när jag vaknade så går jag upp ur sängen, och det första jag ser är en stor fet spindel i sängen, den var helt mosad och ihopskrynklad. Jag som hatar spindlar fick spel! Tar mig i kragen och plockar upp den med ett papper och slänger den. Sen när jag ska lägga mig i sängen igen så får jag syn på något ännu äckligare! Jag lyfter på täcket och där får jag syn på huuuur mycket spindelben och kroppsdelar som helst från den, på hela mitt lakan! Fyyyyyy fan asså. Har jag liksom legat och vridit mig i sängen och mosat en fet stor spindel?! Och hur fan kom den upp i min säng?! Jag som precis har storstädat mitt rum. Det är cleant här inne.. blööö. :( Blir så ledsen. Ni tycker säkert att jag är hur löjlig som helst, men uuusch vad detta är äckligt!
Jag får seriöst klökningar. Detta är ju en bra start på morgonen ju. not. Som tur är så kommer pemil hit nu. Han får plocka upp alla spindelkroppsdelar som jag kastade ner på golvet. hohoho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

omggggg

2008-08-12 @ 12:42:08
nu ska jag berätta något äckligt! och jag får klökningar såfort jag tänker på det...
Nu i morse när jag vaknade så går jag upp ur sängen, och det första jag ser är en stor fet spindel i sängen, den var helt mosad och ihopskrynklad. Jag som hatar spindlar fick spel! Tar mig i kragen och plockar upp den med ett papper och slänger den. Sen när jag ska lägga mig i sängen igen så får jag syn på något ännu äckligare! Jag lyfter på täcket och där får jag syn på huuuur mycket spindelben och kroppsdelar som helst från den, på hela mitt lakan! Fyyyyyy fan asså. Har jag liksom legat och vridit mig i sängen och mosat en fet stor spindel?! Och hur fan kom den upp i min säng?! Jag som precis har storstädat mitt rum. Det är cleant här inne.. blööö. :( Blir så ledsen. Ni tycker säkert att jag är hur löjlig som helst, men uuusch vad detta är äckligt!
Jag får seriöst klökningar. Detta är ju en bra start på morgonen ju. not. Som tur är så kommer pemil hit nu. Han får plocka upp alla spindelkroppsdelar som jag kastade ner på golvet. hohoho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

omggggg

nu ska jag berätta något äckligt! och jag får klökningar såfort jag tänker på det...
Nu i morse när jag vaknade så går jag upp ur sängen, och det första jag ser är en stor fet spindel i sängen, den var helt mosad och ihopskrynklad. Jag som hatar spindlar fick spel! Tar mig i kragen och plockar upp den med ett papper och slänger den. Sen när jag ska lägga mig i sängen igen så får jag syn på något ännu äckligare! Jag lyfter på täcket och där får jag syn på huuuur mycket spindelben och kroppsdelar som helst från den, på hela mitt lakan! Fyyyyyy fan asså. Har jag liksom legat och vridit mig i sängen och mosat en fet stor spindel?! Och hur fan kom den upp i min säng?! Jag som precis har storstädat mitt rum. Det är cleant här inne.. blööö. :( Blir så ledsen. Ni tycker säkert att jag är hur löjlig som helst, men uuusch vad detta är äckligt!
Jag får seriöst klökningar. Detta är ju en bra start på morgonen ju. not. Som tur är så kommer pemil hit nu. Han får plocka upp alla spindelkroppsdelar som jag kastade ner på golvet. hohoho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0