Maybe this time it won't heal

Silence,
like a whisper
Maybe tomorrow it won´t be here
So tomorrow we could teach them some new styles
You're such a killer
So shoot me down again


Silence,
Why won't you listen?
Maybe it's just me
But sometimes it's
Impossible to breath
A violent whisper
Maybe this time it won't heal
Maybe this time it will bleed till I am free

Why don't you learn from your mistakes?

Kan inte sova, tänker för mycket. Fan vad jag hatar dig just nu. Är det kul att ställa till så mycket problem för oss alla och inte bara dig!? Jag är sjukt förbannad på dig. Jag skäms som fan. ååh.
Om du verkligen hade älskat oss så hade du aldrig gjort det du har gjort. Hatar dig just nu !!
I mina ögon är du som död just nu. Och det är så hemskt, för jag saknar verkligen den gamla dig! Men nu känns alla år som ett stort fet skämt. Allt var fake, allt! Det känns som om man har förlorat en bit av sitt liv och av sig själv. fy fan för dig. Sök hjälp!
fan.fan.fan.fan.fan.fan.fan.fan.fan.fan.fan.fan.

Varför är kvällar och nätter så jobbiga? Varför börjar man tänka så jäkla mycket då. Jag vill bara kunna somna normalt. Utan att vara orolig och tänka på om du äns lever. Varför ringer du och släpper en bomb och sen totalt skita i hur vi mår efteråt. Hoppas du skäms. För just nu är du bara skam för familjen och dina nära.

Du fattar inte hur djupa sår du gör. Hur ont det gör vi våra hjärtan. Hur mycket det känns som vi har förlorat. Inte bara dig, utan våra minnen. Allt är fake. Jag vet inte vad jag ska tro längre.

Tur jag har människor runt om mig som verkligen bryr sig. För du har tydligen något fel i huvudet. Sorligt nog.
När jag sitter och skriver detta om dig mår jag ännu sämre, för jag kan nästan inte inse själv att detta är sant. Varje gång jag skriver något dumt om dig får jag lite ångest. Men just nu börjar jag verkligen inse vad du är.

Varför är jag tvungen att älska dig bara för att vi är familj? Det finns ingen lag som ståt för det.
Men det du just inte fattar är att jag behöver verkligen dig. Eller jag behövde.. Just nu klarar jag mig nog bättre utan dig ett tag.


Sry om jag inte skriver något kul just nu, men jag behöver verkligen skriva av mig.

Borde gå och lägga mig nu. Försöka sova, iallafall. Emilbubbe kommer hit imorgonbitte efter sin körlektion, (som förövrigt börjar 06.00.. stackare) Sen börjar jag 12.40. Skönt !!
Ändå mysigt med lite mys innan skolan


ajja, godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Maybe this time it won't heal

2008-08-21 @ 00:52:40

Silence,
like a whisper
Maybe tomorrow it won´t be here
So tomorrow we could teach them some new styles
You're such a killer
So shoot me down again


Silence,
Why won't you listen?
Maybe it's just me
But sometimes it's
Impossible to breath
A violent whisper
Maybe this time it won't heal
Maybe this time it will bleed till I am free

Why don't you learn from your mistakes?

Kan inte sova, tänker för mycket. Fan vad jag hatar dig just nu. Är det kul att ställa till så mycket problem för oss alla och inte bara dig!? Jag är sjukt förbannad på dig. Jag skäms som fan. ååh.
Om du verkligen hade älskat oss så hade du aldrig gjort det du har gjort. Hatar dig just nu !!
I mina ögon är du som död just nu. Och det är så hemskt, för jag saknar verkligen den gamla dig! Men nu känns alla år som ett stort fet skämt. Allt var fake, allt! Det känns som om man har förlorat en bit av sitt liv och av sig själv. fy fan för dig. Sök hjälp!
fan.fan.fan.fan.fan.fan.fan.fan.fan.fan.fan.fan.

Varför är kvällar och nätter så jobbiga? Varför börjar man tänka så jäkla mycket då. Jag vill bara kunna somna normalt. Utan att vara orolig och tänka på om du äns lever. Varför ringer du och släpper en bomb och sen totalt skita i hur vi mår efteråt. Hoppas du skäms. För just nu är du bara skam för familjen och dina nära.

Du fattar inte hur djupa sår du gör. Hur ont det gör vi våra hjärtan. Hur mycket det känns som vi har förlorat. Inte bara dig, utan våra minnen. Allt är fake. Jag vet inte vad jag ska tro längre.

Tur jag har människor runt om mig som verkligen bryr sig. För du har tydligen något fel i huvudet. Sorligt nog.
När jag sitter och skriver detta om dig mår jag ännu sämre, för jag kan nästan inte inse själv att detta är sant. Varje gång jag skriver något dumt om dig får jag lite ångest. Men just nu börjar jag verkligen inse vad du är.

Varför är jag tvungen att älska dig bara för att vi är familj? Det finns ingen lag som ståt för det.
Men det du just inte fattar är att jag behöver verkligen dig. Eller jag behövde.. Just nu klarar jag mig nog bättre utan dig ett tag.


Sry om jag inte skriver något kul just nu, men jag behöver verkligen skriva av mig.

Borde gå och lägga mig nu. Försöka sova, iallafall. Emilbubbe kommer hit imorgonbitte efter sin körlektion, (som förövrigt börjar 06.00.. stackare) Sen börjar jag 12.40. Skönt !!
Ändå mysigt med lite mys innan skolan


ajja, godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Maybe this time it won't heal

Silence,
like a whisper
Maybe tomorrow it won´t be here
So tomorrow we could teach them some new styles
You're such a killer
So shoot me down again


Silence,
Why won't you listen?
Maybe it's just me
But sometimes it's
Impossible to breath
A violent whisper
Maybe this time it won't heal
Maybe this time it will bleed till I am free

Why don't you learn from your mistakes?

Kan inte sova, tänker för mycket. Fan vad jag hatar dig just nu. Är det kul att ställa till så mycket problem för oss alla och inte bara dig!? Jag är sjukt förbannad på dig. Jag skäms som fan. ååh.
Om du verkligen hade älskat oss så hade du aldrig gjort det du har gjort. Hatar dig just nu !!
I mina ögon är du som död just nu. Och det är så hemskt, för jag saknar verkligen den gamla dig! Men nu känns alla år som ett stort fet skämt. Allt var fake, allt! Det känns som om man har förlorat en bit av sitt liv och av sig själv. fy fan för dig. Sök hjälp!
fan.fan.fan.fan.fan.fan.fan.fan.fan.fan.fan.fan.

Varför är kvällar och nätter så jobbiga? Varför börjar man tänka så jäkla mycket då. Jag vill bara kunna somna normalt. Utan att vara orolig och tänka på om du äns lever. Varför ringer du och släpper en bomb och sen totalt skita i hur vi mår efteråt. Hoppas du skäms. För just nu är du bara skam för familjen och dina nära.

Du fattar inte hur djupa sår du gör. Hur ont det gör vi våra hjärtan. Hur mycket det känns som vi har förlorat. Inte bara dig, utan våra minnen. Allt är fake. Jag vet inte vad jag ska tro längre.

Tur jag har människor runt om mig som verkligen bryr sig. För du har tydligen något fel i huvudet. Sorligt nog.
När jag sitter och skriver detta om dig mår jag ännu sämre, för jag kan nästan inte inse själv att detta är sant. Varje gång jag skriver något dumt om dig får jag lite ångest. Men just nu börjar jag verkligen inse vad du är.

Varför är jag tvungen att älska dig bara för att vi är familj? Det finns ingen lag som ståt för det.
Men det du just inte fattar är att jag behöver verkligen dig. Eller jag behövde.. Just nu klarar jag mig nog bättre utan dig ett tag.


Sry om jag inte skriver något kul just nu, men jag behöver verkligen skriva av mig.

Borde gå och lägga mig nu. Försöka sova, iallafall. Emilbubbe kommer hit imorgonbitte efter sin körlektion, (som förövrigt börjar 06.00.. stackare) Sen börjar jag 12.40. Skönt !!
Ändå mysigt med lite mys innan skolan


ajja, godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0