JAG HATAR SÖNDAGAR!

varför är just söndagar så deppiga? Så ångestfulla och hemska? Jag hatar verkligen söndagar.
Man ligger bara och segar och gör ingenting vettigt. Mamma, pappa och sophie och emma åkte till tivolit i kphm imorse och de försökte verkigen få med mig, men jag var så trött och ville bara sova. Liksom bajs på det!
Just nu skulle jag kunna ha mysigt med dom i kphm men istället ligger jag här ensam i min säng. totally alone.
Min natt har varit dessutom hemsk, vaknade tusen gånger och kunde inte somna om.
ÅÅÅÅH jag har det så jävla tråkigt. :P finns ingenting att göra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

JAG HATAR SÖNDAGAR!

2008-08-31 @ 15:42:24

varför är just söndagar så deppiga? Så ångestfulla och hemska? Jag hatar verkligen söndagar.
Man ligger bara och segar och gör ingenting vettigt. Mamma, pappa och sophie och emma åkte till tivolit i kphm imorse och de försökte verkigen få med mig, men jag var så trött och ville bara sova. Liksom bajs på det!
Just nu skulle jag kunna ha mysigt med dom i kphm men istället ligger jag här ensam i min säng. totally alone.
Min natt har varit dessutom hemsk, vaknade tusen gånger och kunde inte somna om.
ÅÅÅÅH jag har det så jävla tråkigt. :P finns ingenting att göra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

JAG HATAR SÖNDAGAR!

varför är just söndagar så deppiga? Så ångestfulla och hemska? Jag hatar verkligen söndagar.
Man ligger bara och segar och gör ingenting vettigt. Mamma, pappa och sophie och emma åkte till tivolit i kphm imorse och de försökte verkigen få med mig, men jag var så trött och ville bara sova. Liksom bajs på det!
Just nu skulle jag kunna ha mysigt med dom i kphm men istället ligger jag här ensam i min säng. totally alone.
Min natt har varit dessutom hemsk, vaknade tusen gånger och kunde inte somna om.
ÅÅÅÅH jag har det så jävla tråkigt. :P finns ingenting att göra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0