...........

Har precis fått reda på någonting som kommer förändra en stor del utav mitt liv. Jag är så jävla arg och besviken! Men mest förvivirrad och ledsen. Ingenting jag direkt vill ta upp här. men fuck vad lilvet är orättvist! orkar inte gå igenom samma jävla sak IGEN! faaaaaaaaaaaaaaaaaan ta dig!! ååhhhhhh,
Kan inte hjälpa att tycka synd om dig också, fast du inte borde ha ngn som tycker synd om dig. svin, det är vad du är just nu. Och jag somhar varit så jävla besviken på dig i flera år, för någionting du gjorde för fleeera år sedan, och nu går du och gör samma sak!! fan för dig asså,!
jävla idiot fan asså..
jag skäms över dig! jag skäms som fan..
Jag älskar dig så otroligt mycket men samtigt så hatar dig just nu. Du är så omogen! Att en vuxen människa kan göra så som du håller på med, helt jävla ofattbart. Att du gör om samma misstag igen, vafan tänker du med!!!!

det är du som gör så jävla fel men varför tycker jag ändå synd om dig?! så jävla besviken fy fan  :(:(:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

...........

2008-08-16 @ 15:53:58
Har precis fått reda på någonting som kommer förändra en stor del utav mitt liv. Jag är så jävla arg och besviken! Men mest förvivirrad och ledsen. Ingenting jag direkt vill ta upp här. men fuck vad lilvet är orättvist! orkar inte gå igenom samma jävla sak IGEN! faaaaaaaaaaaaaaaaaan ta dig!! ååhhhhhh,
Kan inte hjälpa att tycka synd om dig också, fast du inte borde ha ngn som tycker synd om dig. svin, det är vad du är just nu. Och jag somhar varit så jävla besviken på dig i flera år, för någionting du gjorde för fleeera år sedan, och nu går du och gör samma sak!! fan för dig asså,!
jävla idiot fan asså..
jag skäms över dig! jag skäms som fan..
Jag älskar dig så otroligt mycket men samtigt så hatar dig just nu. Du är så omogen! Att en vuxen människa kan göra så som du håller på med, helt jävla ofattbart. Att du gör om samma misstag igen, vafan tänker du med!!!!

det är du som gör så jävla fel men varför tycker jag ändå synd om dig?! så jävla besviken fy fan  :(:(:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

...........

Har precis fått reda på någonting som kommer förändra en stor del utav mitt liv. Jag är så jävla arg och besviken! Men mest förvivirrad och ledsen. Ingenting jag direkt vill ta upp här. men fuck vad lilvet är orättvist! orkar inte gå igenom samma jävla sak IGEN! faaaaaaaaaaaaaaaaaan ta dig!! ååhhhhhh,
Kan inte hjälpa att tycka synd om dig också, fast du inte borde ha ngn som tycker synd om dig. svin, det är vad du är just nu. Och jag somhar varit så jävla besviken på dig i flera år, för någionting du gjorde för fleeera år sedan, och nu går du och gör samma sak!! fan för dig asså,!
jävla idiot fan asså..
jag skäms över dig! jag skäms som fan..
Jag älskar dig så otroligt mycket men samtigt så hatar dig just nu. Du är så omogen! Att en vuxen människa kan göra så som du håller på med, helt jävla ofattbart. Att du gör om samma misstag igen, vafan tänker du med!!!!

det är du som gör så jävla fel men varför tycker jag ändå synd om dig?! så jävla besviken fy fan  :(:(:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0