Christian vann!

Här satt jag från klockan 21.00 och grät fram tills klockan var 23.00! Hur känslig kan jag vara egentligen, helt sjukt! :P

Sitter nu och kollar på sex and the city och efter det ska jag sova direkt! 
Men jag vet typ redan nu att jag inte kommer somna förens vid 01.00-02.00 som varje kväll, fastän jag är så trött att jag håller på att svimma. 
Imorgon är det torsdag och jag har bara en lektion, natur. Börjar 12.40 hur härligt är inte det! Sen är det snart fredag, underbart!


Nu babblar jag bara om extremt onödiga saker,
Så nu ska jag titta klart på sex and the city. PussPuss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Christian vann!

2008-08-27 @ 23:23:40
Här satt jag från klockan 21.00 och grät fram tills klockan var 23.00! Hur känslig kan jag vara egentligen, helt sjukt! :P

Sitter nu och kollar på sex and the city och efter det ska jag sova direkt! 
Men jag vet typ redan nu att jag inte kommer somna förens vid 01.00-02.00 som varje kväll, fastän jag är så trött att jag håller på att svimma. 
Imorgon är det torsdag och jag har bara en lektion, natur. Börjar 12.40 hur härligt är inte det! Sen är det snart fredag, underbart!


Nu babblar jag bara om extremt onödiga saker,
Så nu ska jag titta klart på sex and the city. PussPuss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Christian vann!

Här satt jag från klockan 21.00 och grät fram tills klockan var 23.00! Hur känslig kan jag vara egentligen, helt sjukt! :P

Sitter nu och kollar på sex and the city och efter det ska jag sova direkt! 
Men jag vet typ redan nu att jag inte kommer somna förens vid 01.00-02.00 som varje kväll, fastän jag är så trött att jag håller på att svimma. 
Imorgon är det torsdag och jag har bara en lektion, natur. Börjar 12.40 hur härligt är inte det! Sen är det snart fredag, underbart!


Nu babblar jag bara om extremt onödiga saker,
Så nu ska jag titta klart på sex and the city. PussPuss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0