27 dresses

Har precis myst med familjen. Vi såg på 27 Dresses och den var rätt okej faktiskt, men jag är så sjukt trött på att det alltid ska bli lyckligt slut i alla jävla filmer.. liksom ofta sånt händer i vanligafall? Eller kanske, vem vet... (A)

Kvällen har också varit rätt så konstig, Ena stunden var jag hur glad och lycklig som hlest och nästa sekund ville jag bara lägga mig ner och skrika, gråta och slå något. Men sen sprang jag ner och köpte en massa godis så det skulle gå över sedan, och nu känner jag mig glaaoood igen. perffffa:P

Är så jävla trött så ska snart sova.
Har inte sovit ensam i 3 dagar nu, vilket har varit jäätte mysigt. Men ibland kan det faktiskt vara skönt att sova ensam. Vilket jag känner för att göra ikväll!  Men oftast så brukar jag faktiskt HATA att sova själv!:P



nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

27 dresses

2008-08-05 @ 00:17:49
Har precis myst med familjen. Vi såg på 27 Dresses och den var rätt okej faktiskt, men jag är så sjukt trött på att det alltid ska bli lyckligt slut i alla jävla filmer.. liksom ofta sånt händer i vanligafall? Eller kanske, vem vet... (A)

Kvällen har också varit rätt så konstig, Ena stunden var jag hur glad och lycklig som hlest och nästa sekund ville jag bara lägga mig ner och skrika, gråta och slå något. Men sen sprang jag ner och köpte en massa godis så det skulle gå över sedan, och nu känner jag mig glaaoood igen. perffffa:P

Är så jävla trött så ska snart sova.
Har inte sovit ensam i 3 dagar nu, vilket har varit jäätte mysigt. Men ibland kan det faktiskt vara skönt att sova ensam. Vilket jag känner för att göra ikväll!  Men oftast så brukar jag faktiskt HATA att sova själv!:P



nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

27 dresses

Har precis myst med familjen. Vi såg på 27 Dresses och den var rätt okej faktiskt, men jag är så sjukt trött på att det alltid ska bli lyckligt slut i alla jävla filmer.. liksom ofta sånt händer i vanligafall? Eller kanske, vem vet... (A)

Kvällen har också varit rätt så konstig, Ena stunden var jag hur glad och lycklig som hlest och nästa sekund ville jag bara lägga mig ner och skrika, gråta och slå något. Men sen sprang jag ner och köpte en massa godis så det skulle gå över sedan, och nu känner jag mig glaaoood igen. perffffa:P

Är så jävla trött så ska snart sova.
Har inte sovit ensam i 3 dagar nu, vilket har varit jäätte mysigt. Men ibland kan det faktiskt vara skönt att sova ensam. Vilket jag känner för att göra ikväll!  Men oftast så brukar jag faktiskt HATA att sova själv!:P



nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0