Usch!:P

Herregud säger jag bara! Åkte hemifrån igår vid 18.00 och kom hem hit till sthlm klockan 00.00..
När vi först kommer till flygplatsen så säger dem att vi har blivit flyttde till ett annat flyg, för det vi skulle åkt med egentligen var inställt. Vi hde bokat in oss på malmö aviation, som jag gillar bäst för enligt mig så tycker jag att SAS enbart crashar och det är alltid något fel på dem planen! MEN vi blev såklart flyttade till ett sas plan och jag blev genast mycket mer nervösare än vad jag var tidigare...
dessutom kom vi liksom till arlanda, som ligger ungefär 1 timme bort från där vi bor i sthlm, och det var ännu segare för pappa kunde inte hämta oss då ju, så vi fick ta en taxi därifrån som malmö aviation ska ersätta!!

När vi väl hde chekat in våra väskor osv så gick vi egentom säkerhets grejjsen, och jag fick såklrt genast problems där också, jag vr tvungen att ta av mig hlsband, skärp osv, inte särskillt kul, hatar när det piper när man går egenom sånna grejjs.. blöö!

Vi gick till våran gate och väntde på att gå på planet. När vi väl står där så säger dem i högtalarna "Detta sas plan är sönder och det går inte att flyga med" Och ja, jag viste det, sas har ALLTID problem med deras jäkla flygplan. och så hör man dom säga "Vi har ringt hit en mekaniker från danmark som ska laga detta problem, men nu går det inte att flyga med för det är sönder."

Ja vi väntade och väntade, och aldrig i hela livet att jag skulle sätta min kropp på det flyget som är sönder!!

Sedan fick vi gå ut ur säkerhetskontrollen, hämta våra väskor och sedan göra om allt IGEN! jobbigt värre, och stressigt!
Sedan blev vi tvungna att rusa till en annan gate till ett annat flygplan som hade mellanlandat från düsseldorf för att hämta upp oss och sedan ta oss till sthlm arlanda. Vi kom äntligen fram och tog en taxi och åkte genast hem hit..

Jag, Josse, Pappa och Oskar satt uppe till klockan 03.00 och snackade om allt mellan himmel och jord:) myspys. sen deckade vi i sängen.. och den är så jäääääkla skön så det inte går att beskriva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Usch!:P

2008-04-19 @ 13:23:07
Herregud säger jag bara! Åkte hemifrån igår vid 18.00 och kom hem hit till sthlm klockan 00.00..
När vi först kommer till flygplatsen så säger dem att vi har blivit flyttde till ett annat flyg, för det vi skulle åkt med egentligen var inställt. Vi hde bokat in oss på malmö aviation, som jag gillar bäst för enligt mig så tycker jag att SAS enbart crashar och det är alltid något fel på dem planen! MEN vi blev såklart flyttade till ett sas plan och jag blev genast mycket mer nervösare än vad jag var tidigare...
dessutom kom vi liksom till arlanda, som ligger ungefär 1 timme bort från där vi bor i sthlm, och det var ännu segare för pappa kunde inte hämta oss då ju, så vi fick ta en taxi därifrån som malmö aviation ska ersätta!!

När vi väl hde chekat in våra väskor osv så gick vi egentom säkerhets grejjsen, och jag fick såklrt genast problems där också, jag vr tvungen att ta av mig hlsband, skärp osv, inte särskillt kul, hatar när det piper när man går egenom sånna grejjs.. blöö!

Vi gick till våran gate och väntde på att gå på planet. När vi väl står där så säger dem i högtalarna "Detta sas plan är sönder och det går inte att flyga med" Och ja, jag viste det, sas har ALLTID problem med deras jäkla flygplan. och så hör man dom säga "Vi har ringt hit en mekaniker från danmark som ska laga detta problem, men nu går det inte att flyga med för det är sönder."

Ja vi väntade och väntade, och aldrig i hela livet att jag skulle sätta min kropp på det flyget som är sönder!!

Sedan fick vi gå ut ur säkerhetskontrollen, hämta våra väskor och sedan göra om allt IGEN! jobbigt värre, och stressigt!
Sedan blev vi tvungna att rusa till en annan gate till ett annat flygplan som hade mellanlandat från düsseldorf för att hämta upp oss och sedan ta oss till sthlm arlanda. Vi kom äntligen fram och tog en taxi och åkte genast hem hit..

Jag, Josse, Pappa och Oskar satt uppe till klockan 03.00 och snackade om allt mellan himmel och jord:) myspys. sen deckade vi i sängen.. och den är så jäääääkla skön så det inte går att beskriva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Usch!:P

Herregud säger jag bara! Åkte hemifrån igår vid 18.00 och kom hem hit till sthlm klockan 00.00..
När vi först kommer till flygplatsen så säger dem att vi har blivit flyttde till ett annat flyg, för det vi skulle åkt med egentligen var inställt. Vi hde bokat in oss på malmö aviation, som jag gillar bäst för enligt mig så tycker jag att SAS enbart crashar och det är alltid något fel på dem planen! MEN vi blev såklart flyttade till ett sas plan och jag blev genast mycket mer nervösare än vad jag var tidigare...
dessutom kom vi liksom till arlanda, som ligger ungefär 1 timme bort från där vi bor i sthlm, och det var ännu segare för pappa kunde inte hämta oss då ju, så vi fick ta en taxi därifrån som malmö aviation ska ersätta!!

När vi väl hde chekat in våra väskor osv så gick vi egentom säkerhets grejjsen, och jag fick såklrt genast problems där också, jag vr tvungen att ta av mig hlsband, skärp osv, inte särskillt kul, hatar när det piper när man går egenom sånna grejjs.. blöö!

Vi gick till våran gate och väntde på att gå på planet. När vi väl står där så säger dem i högtalarna "Detta sas plan är sönder och det går inte att flyga med" Och ja, jag viste det, sas har ALLTID problem med deras jäkla flygplan. och så hör man dom säga "Vi har ringt hit en mekaniker från danmark som ska laga detta problem, men nu går det inte att flyga med för det är sönder."

Ja vi väntade och väntade, och aldrig i hela livet att jag skulle sätta min kropp på det flyget som är sönder!!

Sedan fick vi gå ut ur säkerhetskontrollen, hämta våra väskor och sedan göra om allt IGEN! jobbigt värre, och stressigt!
Sedan blev vi tvungna att rusa till en annan gate till ett annat flygplan som hade mellanlandat från düsseldorf för att hämta upp oss och sedan ta oss till sthlm arlanda. Vi kom äntligen fram och tog en taxi och åkte genast hem hit..

Jag, Josse, Pappa och Oskar satt uppe till klockan 03.00 och snackade om allt mellan himmel och jord:) myspys. sen deckade vi i sängen.. och den är så jäääääkla skön så det inte går att beskriva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0