Torsdaog

Jobbbbbbig och tråkig OCH lång dag idag, bulll läge!
Men nu om en halvtimme typ ska man möta upp emma och sedan blir det krök.
Behös som fan!!!! så det är jävligt bra.
Imorn är det studiedag och det kommer bli shoppa loss för min del, sen på lördag kommer lite släkt hit och firar  mig, sen på måndag är det med äntligen min 18 års dag!!!!
Li kommer även hem på måndag, så på kvällen kommer jag, li, josse, mamma och pappa dra ut och ta en öl tillsammans:) Kommer bli jätte kul och mysigt.

Nej nu måååste jag klä på mig och sånt bajs sedan reeejjjjjsa till emma.

PUSSPUSS

image155



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Torsdaog

2008-04-10 @ 18:49:09
Jobbbbbbig och tråkig OCH lång dag idag, bulll läge!
Men nu om en halvtimme typ ska man möta upp emma och sedan blir det krök.
Behös som fan!!!! så det är jävligt bra.
Imorn är det studiedag och det kommer bli shoppa loss för min del, sen på lördag kommer lite släkt hit och firar  mig, sen på måndag är det med äntligen min 18 års dag!!!!
Li kommer även hem på måndag, så på kvällen kommer jag, li, josse, mamma och pappa dra ut och ta en öl tillsammans:) Kommer bli jätte kul och mysigt.

Nej nu måååste jag klä på mig och sånt bajs sedan reeejjjjjsa till emma.

PUSSPUSS

image155



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Torsdaog

Jobbbbbbig och tråkig OCH lång dag idag, bulll läge!
Men nu om en halvtimme typ ska man möta upp emma och sedan blir det krök.
Behös som fan!!!! så det är jävligt bra.
Imorn är det studiedag och det kommer bli shoppa loss för min del, sen på lördag kommer lite släkt hit och firar  mig, sen på måndag är det med äntligen min 18 års dag!!!!
Li kommer även hem på måndag, så på kvällen kommer jag, li, josse, mamma och pappa dra ut och ta en öl tillsammans:) Kommer bli jätte kul och mysigt.

Nej nu måååste jag klä på mig och sånt bajs sedan reeejjjjjsa till emma.

PUSSPUSS

image155



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0