TJENIS

ojoj, äntligen fungerar denna sidan som den ska. Har suttit sen i lördags morgon och försökt att logga in osv men ikke!
Imorgon är det redan onsdag och det känns sjukt bra. vill bara ha helg nu så man kan parta parta.. ångesten på skolan kan man bara skratta åt just nu. pallar inte! 
tråkig dag idag i skolan och en cp gympalärare som man bara vill kötta. han är störd i huvudet. Man kan säga att han mobbar mig och det blir rektorn imorn för min del!!!

I fredags var man på fest hos en kille som heter nicke.. det var en riktigt lyckad kväll må jag säga!
Efter att dem flästa hade gått hem så stannade jag coh emma kvar och vi blev tillslut dem ända tjejerna.. och jag måste erkänna att det är fan roligare och festa med killar än tjejer faktiskt:P
Slutade med att jag och emma gick hem fulla vid 8 på morgonen och det pisssss regnade och det var mindre skoj. Lyckan var när man kom hem och slängde av sig kläderna och hoppade ner i sin säng!

I lördagskväll skulle jag och emma sticka och käka pizza men så blev det dock inte... david ringde och fråga om vi villle hänga med på chillkrök hos olle och det ville vi ju såklart! men mer än chillkrök bleck det dock:P...
Jag stack hem till Emma för att först mysa med vin och musik och massa snack och seda cyklade vi hem till olle.
skojskoj och lyckad kväll där med också! Slutade med att vi cyklade hem klockan 5 på morgonen så det blev massa sova sova när jag kom hem.
Om ni vill se bilder så finns det på min Bilddagbok (MadeleineAndren)

Jag måste bara säga också att jag fyller år om 2 veckor, minus en dag!!! Känner mig sjukt kluven bara vad jag ska önska mig, jobbigt värre!

PUSSSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

TJENIS

2008-04-01 @ 20:57:47
ojoj, äntligen fungerar denna sidan som den ska. Har suttit sen i lördags morgon och försökt att logga in osv men ikke!
Imorgon är det redan onsdag och det känns sjukt bra. vill bara ha helg nu så man kan parta parta.. ångesten på skolan kan man bara skratta åt just nu. pallar inte! 
tråkig dag idag i skolan och en cp gympalärare som man bara vill kötta. han är störd i huvudet. Man kan säga att han mobbar mig och det blir rektorn imorn för min del!!!

I fredags var man på fest hos en kille som heter nicke.. det var en riktigt lyckad kväll må jag säga!
Efter att dem flästa hade gått hem så stannade jag coh emma kvar och vi blev tillslut dem ända tjejerna.. och jag måste erkänna att det är fan roligare och festa med killar än tjejer faktiskt:P
Slutade med att jag och emma gick hem fulla vid 8 på morgonen och det pisssss regnade och det var mindre skoj. Lyckan var när man kom hem och slängde av sig kläderna och hoppade ner i sin säng!

I lördagskväll skulle jag och emma sticka och käka pizza men så blev det dock inte... david ringde och fråga om vi villle hänga med på chillkrök hos olle och det ville vi ju såklart! men mer än chillkrök bleck det dock:P...
Jag stack hem till Emma för att först mysa med vin och musik och massa snack och seda cyklade vi hem till olle.
skojskoj och lyckad kväll där med också! Slutade med att vi cyklade hem klockan 5 på morgonen så det blev massa sova sova när jag kom hem.
Om ni vill se bilder så finns det på min Bilddagbok (MadeleineAndren)

Jag måste bara säga också att jag fyller år om 2 veckor, minus en dag!!! Känner mig sjukt kluven bara vad jag ska önska mig, jobbigt värre!

PUSSSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

TJENIS

ojoj, äntligen fungerar denna sidan som den ska. Har suttit sen i lördags morgon och försökt att logga in osv men ikke!
Imorgon är det redan onsdag och det känns sjukt bra. vill bara ha helg nu så man kan parta parta.. ångesten på skolan kan man bara skratta åt just nu. pallar inte! 
tråkig dag idag i skolan och en cp gympalärare som man bara vill kötta. han är störd i huvudet. Man kan säga att han mobbar mig och det blir rektorn imorn för min del!!!

I fredags var man på fest hos en kille som heter nicke.. det var en riktigt lyckad kväll må jag säga!
Efter att dem flästa hade gått hem så stannade jag coh emma kvar och vi blev tillslut dem ända tjejerna.. och jag måste erkänna att det är fan roligare och festa med killar än tjejer faktiskt:P
Slutade med att jag och emma gick hem fulla vid 8 på morgonen och det pisssss regnade och det var mindre skoj. Lyckan var när man kom hem och slängde av sig kläderna och hoppade ner i sin säng!

I lördagskväll skulle jag och emma sticka och käka pizza men så blev det dock inte... david ringde och fråga om vi villle hänga med på chillkrök hos olle och det ville vi ju såklart! men mer än chillkrök bleck det dock:P...
Jag stack hem till Emma för att först mysa med vin och musik och massa snack och seda cyklade vi hem till olle.
skojskoj och lyckad kväll där med också! Slutade med att vi cyklade hem klockan 5 på morgonen så det blev massa sova sova när jag kom hem.
Om ni vill se bilder så finns det på min Bilddagbok (MadeleineAndren)

Jag måste bara säga också att jag fyller år om 2 veckor, minus en dag!!! Känner mig sjukt kluven bara vad jag ska önska mig, jobbigt värre!

PUSSSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0