Tjabbaa

Lååång dag i skolan idag, men det var ändå en rätt rolig dag trotts det!
Gjorde muntliga nationella idag i svenska, och det gick faktiskt mycket bättre än vad jag hade trott, det jag hade kunnat fixa bättre var nog att prata lite långsammare.. för vi skulle snacka i 5 minuter och mitt blev typ 4  minuter exakt. yeeye..

Har precis ätit mumsig middag och nu snart ska Jag, Mamma, Pappa, Josse och Li gå ut till lillatorg och ta en öl och snacka. Mysmys!

Imorgon är det fredag och jag kommer ha så hiiiimla mycket att göra! Ska hinna fota klart alla projekt bilder, och det är myyycket kvar som vi ska göra.. sen måste jag skynda mig hem och packa och sedan ta mig till flygplatsen för att åka till sthlm.
Ser väldigt fram emot att åka till sthlm, länge sen och jag saknar familjen jätte mycket! Och jag är ju 18 ;) nu  så det blir antagligen partyparty också, härligt!
Dessutom fyllde jag år i måndags så kommer fira mig i helgen nu med :) alltid lika kul med en extra födelsedag!:D

Nu ska jag gå till lillatorg. men ha det göötttt (som björn säger, hohoho) pusspusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Tjabbaa

2008-04-17 @ 18:11:17

Lååång dag i skolan idag, men det var ändå en rätt rolig dag trotts det!
Gjorde muntliga nationella idag i svenska, och det gick faktiskt mycket bättre än vad jag hade trott, det jag hade kunnat fixa bättre var nog att prata lite långsammare.. för vi skulle snacka i 5 minuter och mitt blev typ 4  minuter exakt. yeeye..

Har precis ätit mumsig middag och nu snart ska Jag, Mamma, Pappa, Josse och Li gå ut till lillatorg och ta en öl och snacka. Mysmys!

Imorgon är det fredag och jag kommer ha så hiiiimla mycket att göra! Ska hinna fota klart alla projekt bilder, och det är myyycket kvar som vi ska göra.. sen måste jag skynda mig hem och packa och sedan ta mig till flygplatsen för att åka till sthlm.
Ser väldigt fram emot att åka till sthlm, länge sen och jag saknar familjen jätte mycket! Och jag är ju 18 ;) nu  så det blir antagligen partyparty också, härligt!
Dessutom fyllde jag år i måndags så kommer fira mig i helgen nu med :) alltid lika kul med en extra födelsedag!:D

Nu ska jag gå till lillatorg. men ha det göötttt (som björn säger, hohoho) pusspusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Tjabbaa

Lååång dag i skolan idag, men det var ändå en rätt rolig dag trotts det!
Gjorde muntliga nationella idag i svenska, och det gick faktiskt mycket bättre än vad jag hade trott, det jag hade kunnat fixa bättre var nog att prata lite långsammare.. för vi skulle snacka i 5 minuter och mitt blev typ 4  minuter exakt. yeeye..

Har precis ätit mumsig middag och nu snart ska Jag, Mamma, Pappa, Josse och Li gå ut till lillatorg och ta en öl och snacka. Mysmys!

Imorgon är det fredag och jag kommer ha så hiiiimla mycket att göra! Ska hinna fota klart alla projekt bilder, och det är myyycket kvar som vi ska göra.. sen måste jag skynda mig hem och packa och sedan ta mig till flygplatsen för att åka till sthlm.
Ser väldigt fram emot att åka till sthlm, länge sen och jag saknar familjen jätte mycket! Och jag är ju 18 ;) nu  så det blir antagligen partyparty också, härligt!
Dessutom fyllde jag år i måndags så kommer fira mig i helgen nu med :) alltid lika kul med en extra födelsedag!:D

Nu ska jag gå till lillatorg. men ha det göötttt (som björn säger, hohoho) pusspusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0