tjaaa

Har legat och stekt i solarium tre dagar i rad nu, och satt dessutom ute i solen idag i skolan. Säger bara AJAJ!
Har bränt mitt bröst och det gör oont. Hoppas det lägger sig tills imorn för jag hade planerat att sitta ute hela dagen imorn också:P..
En sak som jag inte förstår är varför alltid min mage blir så himla mycket brunare än resten av kroppen, ser lite mysko ut men jag ska börja sola regelbundet nu så jag blir snygg till plaayaan!

På tisdag ska jag på jobb intervju och det kommer bli najs! Jag är 100 säker på att jag kommer få jobbet. Emma var där idag på intervju och det gick primamadonna för henne också, härligt! Vi kommer få 16000, på tre veckor! hääääärligt som fan asså.
Vi har redan planerat lite och vi ska resa bort från bajs sverige eller kanske åker till sthlm och bor på hotell och shopppppar satan;) haha nått skoj ska det iallafall bli! hänga på?:D

Imorn är det fredag och det är riktigt härligt! På kvällen blir det utgång och fira stora mig. Så det ser jag fram emot. Någon som jag är mindre glad över är att jag inte har någon jäkla mobil! Måste polisänmäla och massa annat klydd innan jag kan få en ny. Får se om jag hittar ngn som jag kan ha sålänge. För jag känner mig riktigt handikappad utan. Tråkigt att man måste va så himla beroende av en jäkla telefon!

Förresten! Allt går så bra för mig i skolan nu, har bättrat på mig som in i tusan och man blir så glad när man får se resultaten efter extra mycket ansträngning. I julas hade jag ett svagt godkänt i svenska, och nu har jag ett jääättejäääääätte starkt godkänt som jag lätt kunde jobba upp till vg. Fick reda på min muntliga nationella del, och fick vg på det.. känns skit bra. Ja ni tänker säkert "öööh starkt G är väl ingenting!?" men jo, för alla ni som känner mig vet hur jag har legat i botten när det gäller skolan. Bara jag får G som blir jag lycklig!
Dessutom har jag inte skolkat på veckor nu asså. Kommer inte äns ihåg när jag gjorde det sist  Och jag känner mig jättttte duktig. För det är faktiskt roligare i skolan än att sitta hemma och glo. Kanske beror på att vi har det roligare på vår skola än andra?;)

Jajja, nu har jag inget mer att skriva. Ha det braoooo! Pusspuss

image169

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, kan man få ditt arbete om det muntliga, för jag har med eviga sagomotiv och tänkte få lite inspiration?

Min email: [email protected]

Tack på förhand!

2008-05-01 @ 11:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

tjaaa

2008-04-24 @ 22:08:37
Har legat och stekt i solarium tre dagar i rad nu, och satt dessutom ute i solen idag i skolan. Säger bara AJAJ!
Har bränt mitt bröst och det gör oont. Hoppas det lägger sig tills imorn för jag hade planerat att sitta ute hela dagen imorn också:P..
En sak som jag inte förstår är varför alltid min mage blir så himla mycket brunare än resten av kroppen, ser lite mysko ut men jag ska börja sola regelbundet nu så jag blir snygg till plaayaan!

På tisdag ska jag på jobb intervju och det kommer bli najs! Jag är 100 säker på att jag kommer få jobbet. Emma var där idag på intervju och det gick primamadonna för henne också, härligt! Vi kommer få 16000, på tre veckor! hääääärligt som fan asså.
Vi har redan planerat lite och vi ska resa bort från bajs sverige eller kanske åker till sthlm och bor på hotell och shopppppar satan;) haha nått skoj ska det iallafall bli! hänga på?:D

Imorn är det fredag och det är riktigt härligt! På kvällen blir det utgång och fira stora mig. Så det ser jag fram emot. Någon som jag är mindre glad över är att jag inte har någon jäkla mobil! Måste polisänmäla och massa annat klydd innan jag kan få en ny. Får se om jag hittar ngn som jag kan ha sålänge. För jag känner mig riktigt handikappad utan. Tråkigt att man måste va så himla beroende av en jäkla telefon!

Förresten! Allt går så bra för mig i skolan nu, har bättrat på mig som in i tusan och man blir så glad när man får se resultaten efter extra mycket ansträngning. I julas hade jag ett svagt godkänt i svenska, och nu har jag ett jääättejäääääätte starkt godkänt som jag lätt kunde jobba upp till vg. Fick reda på min muntliga nationella del, och fick vg på det.. känns skit bra. Ja ni tänker säkert "öööh starkt G är väl ingenting!?" men jo, för alla ni som känner mig vet hur jag har legat i botten när det gäller skolan. Bara jag får G som blir jag lycklig!
Dessutom har jag inte skolkat på veckor nu asså. Kommer inte äns ihåg när jag gjorde det sist  Och jag känner mig jättttte duktig. För det är faktiskt roligare i skolan än att sitta hemma och glo. Kanske beror på att vi har det roligare på vår skola än andra?;)

Jajja, nu har jag inget mer att skriva. Ha det braoooo! Pusspuss

image169

Kommentarer

Postat av: Anonym

Hej, kan man få ditt arbete om det muntliga, för jag har med eviga sagomotiv och tänkte få lite inspiration?

Min email: [email protected]

Tack på förhand!

2008-05-01 @ 11:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

tjaaa

Har legat och stekt i solarium tre dagar i rad nu, och satt dessutom ute i solen idag i skolan. Säger bara AJAJ!
Har bränt mitt bröst och det gör oont. Hoppas det lägger sig tills imorn för jag hade planerat att sitta ute hela dagen imorn också:P..
En sak som jag inte förstår är varför alltid min mage blir så himla mycket brunare än resten av kroppen, ser lite mysko ut men jag ska börja sola regelbundet nu så jag blir snygg till plaayaan!

På tisdag ska jag på jobb intervju och det kommer bli najs! Jag är 100 säker på att jag kommer få jobbet. Emma var där idag på intervju och det gick primamadonna för henne också, härligt! Vi kommer få 16000, på tre veckor! hääääärligt som fan asså.
Vi har redan planerat lite och vi ska resa bort från bajs sverige eller kanske åker till sthlm och bor på hotell och shopppppar satan;) haha nått skoj ska det iallafall bli! hänga på?:D

Imorn är det fredag och det är riktigt härligt! På kvällen blir det utgång och fira stora mig. Så det ser jag fram emot. Någon som jag är mindre glad över är att jag inte har någon jäkla mobil! Måste polisänmäla och massa annat klydd innan jag kan få en ny. Får se om jag hittar ngn som jag kan ha sålänge. För jag känner mig riktigt handikappad utan. Tråkigt att man måste va så himla beroende av en jäkla telefon!

Förresten! Allt går så bra för mig i skolan nu, har bättrat på mig som in i tusan och man blir så glad när man får se resultaten efter extra mycket ansträngning. I julas hade jag ett svagt godkänt i svenska, och nu har jag ett jääättejäääääätte starkt godkänt som jag lätt kunde jobba upp till vg. Fick reda på min muntliga nationella del, och fick vg på det.. känns skit bra. Ja ni tänker säkert "öööh starkt G är väl ingenting!?" men jo, för alla ni som känner mig vet hur jag har legat i botten när det gäller skolan. Bara jag får G som blir jag lycklig!
Dessutom har jag inte skolkat på veckor nu asså. Kommer inte äns ihåg när jag gjorde det sist  Och jag känner mig jättttte duktig. För det är faktiskt roligare i skolan än att sitta hemma och glo. Kanske beror på att vi har det roligare på vår skola än andra?;)

Jajja, nu har jag inget mer att skriva. Ha det braoooo! Pusspuss

image169

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, kan man få ditt arbete om det muntliga, för jag har med eviga sagomotiv och tänkte få lite inspiration?

Min email: [email protected]

Tack på förhand!

2008-05-01 @ 11:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0