TACK ALLA...

NI SOM HR GRATTAT MIG IDAG!!!! har knappt kunnat svara på er alla som har smsat och skickat på facebook osv men det kommer imorn på multimedialektionen:P haha..

Min dag idag har nästan inte kunnat bli bättre. Helt underbart! En rätt rolig dag i skolan, med dessutom underbat väder!

Efter skolan åkte man direkt till farmor och farfar, där dom hade köpt en jätte söt prinsesstårta till mig och gav paket :)skojskoj! Sedan stack man hem och där möttes man med det stööörta blombudet ever! 18 stora, jätte vackra rosor från sthlm familjen:) Blev jätte glad. När man var mindre så hatade man att få blommor men jag blir bara glad av att få det nu, har hela rummet fullt och det är å himla fint! :D

Kom lite släkt men tillslut efter en stooor väntat så kom älsklingen Li hem!!! Gud vad man har saknat henne. dessvärre är hon bara hemma i vecka. Men men. Myspys.

Min dator har dessutom pajjat tyvärr, så kan inte lägga in bilder än, men det kommer det kommer!
Jajja, är så trött så att ögonen håller på att gå sönder! Ska snrt slänga mig ner i sängen och sova..
men tack ännu en gång för allt grattande idag, uppskattar det mycket!

Dessutom ett STORT tack till mammi som har fixat allt så fint. Love you<3



PussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

TACK ALLA...

2008-04-14 @ 22:28:03

NI SOM HR GRATTAT MIG IDAG!!!! har knappt kunnat svara på er alla som har smsat och skickat på facebook osv men det kommer imorn på multimedialektionen:P haha..

Min dag idag har nästan inte kunnat bli bättre. Helt underbart! En rätt rolig dag i skolan, med dessutom underbat väder!

Efter skolan åkte man direkt till farmor och farfar, där dom hade köpt en jätte söt prinsesstårta till mig och gav paket :)skojskoj! Sedan stack man hem och där möttes man med det stööörta blombudet ever! 18 stora, jätte vackra rosor från sthlm familjen:) Blev jätte glad. När man var mindre så hatade man att få blommor men jag blir bara glad av att få det nu, har hela rummet fullt och det är å himla fint! :D

Kom lite släkt men tillslut efter en stooor väntat så kom älsklingen Li hem!!! Gud vad man har saknat henne. dessvärre är hon bara hemma i vecka. Men men. Myspys.

Min dator har dessutom pajjat tyvärr, så kan inte lägga in bilder än, men det kommer det kommer!
Jajja, är så trött så att ögonen håller på att gå sönder! Ska snrt slänga mig ner i sängen och sova..
men tack ännu en gång för allt grattande idag, uppskattar det mycket!

Dessutom ett STORT tack till mammi som har fixat allt så fint. Love you<3



PussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

TACK ALLA...

NI SOM HR GRATTAT MIG IDAG!!!! har knappt kunnat svara på er alla som har smsat och skickat på facebook osv men det kommer imorn på multimedialektionen:P haha..

Min dag idag har nästan inte kunnat bli bättre. Helt underbart! En rätt rolig dag i skolan, med dessutom underbat väder!

Efter skolan åkte man direkt till farmor och farfar, där dom hade köpt en jätte söt prinsesstårta till mig och gav paket :)skojskoj! Sedan stack man hem och där möttes man med det stööörta blombudet ever! 18 stora, jätte vackra rosor från sthlm familjen:) Blev jätte glad. När man var mindre så hatade man att få blommor men jag blir bara glad av att få det nu, har hela rummet fullt och det är å himla fint! :D

Kom lite släkt men tillslut efter en stooor väntat så kom älsklingen Li hem!!! Gud vad man har saknat henne. dessvärre är hon bara hemma i vecka. Men men. Myspys.

Min dator har dessutom pajjat tyvärr, så kan inte lägga in bilder än, men det kommer det kommer!
Jajja, är så trött så att ögonen håller på att gå sönder! Ska snrt slänga mig ner i sängen och sova..
men tack ännu en gång för allt grattande idag, uppskattar det mycket!

Dessutom ett STORT tack till mammi som har fixat allt så fint. Love you<3



PussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0