sthlmoo

om en timme tar jag och josse bussen till sturup och sedan flyget till sthlm. Och alla ni som känner mig VET hur rädd jag är för att flyga, så ser verkligen INTE fram emot det! Men kommer bli mysigt när man väl är framme, hoppas bara pappi kommer och hämtar oss, orkar verkligen inte ta tunnelbanan för det är så hiiiimla drygt och tråkigt speciellt nu  när det är en fredag, för då kommer det antagligen bara vara massa fyllisar överallt:P

Jag borde egentligen packa, men jag är så hiiimla trött efter skolan idag, mycket jobb!! Jag, Jasmine och Dino stack till ICA MAXI för att köpa kakor osv, köpte sånt skit för 150 spänn! haha och det käkade vi upp direkt efter att vi hade fotat. Men det blev väl helt okeeeeeej. mycket kvar att göra dock, men det får bli i veckan.

Igårkväll var jag ju på lillatorg med mamma, pappa, josse och li :) och det var jättttte mysigt! Skönt med lite omväxling på en torsdag liksom.
 kommer kanske bilder sen nästa vecka!

Jag kommer hem på måndag, så är ledig i skolan, över skööönt! Men nu måste jag rusa, kanske kanske skriver något när jag väl är där, får se om jag har tid!

Pusspuss på er:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

sthlmoo

2008-04-18 @ 16:51:20

om en timme tar jag och josse bussen till sturup och sedan flyget till sthlm. Och alla ni som känner mig VET hur rädd jag är för att flyga, så ser verkligen INTE fram emot det! Men kommer bli mysigt när man väl är framme, hoppas bara pappi kommer och hämtar oss, orkar verkligen inte ta tunnelbanan för det är så hiiiimla drygt och tråkigt speciellt nu  när det är en fredag, för då kommer det antagligen bara vara massa fyllisar överallt:P

Jag borde egentligen packa, men jag är så hiiimla trött efter skolan idag, mycket jobb!! Jag, Jasmine och Dino stack till ICA MAXI för att köpa kakor osv, köpte sånt skit för 150 spänn! haha och det käkade vi upp direkt efter att vi hade fotat. Men det blev väl helt okeeeeeej. mycket kvar att göra dock, men det får bli i veckan.

Igårkväll var jag ju på lillatorg med mamma, pappa, josse och li :) och det var jättttte mysigt! Skönt med lite omväxling på en torsdag liksom.
 kommer kanske bilder sen nästa vecka!

Jag kommer hem på måndag, så är ledig i skolan, över skööönt! Men nu måste jag rusa, kanske kanske skriver något när jag väl är där, får se om jag har tid!

Pusspuss på er:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

sthlmoo

om en timme tar jag och josse bussen till sturup och sedan flyget till sthlm. Och alla ni som känner mig VET hur rädd jag är för att flyga, så ser verkligen INTE fram emot det! Men kommer bli mysigt när man väl är framme, hoppas bara pappi kommer och hämtar oss, orkar verkligen inte ta tunnelbanan för det är så hiiiimla drygt och tråkigt speciellt nu  när det är en fredag, för då kommer det antagligen bara vara massa fyllisar överallt:P

Jag borde egentligen packa, men jag är så hiiimla trött efter skolan idag, mycket jobb!! Jag, Jasmine och Dino stack till ICA MAXI för att köpa kakor osv, köpte sånt skit för 150 spänn! haha och det käkade vi upp direkt efter att vi hade fotat. Men det blev väl helt okeeeeeej. mycket kvar att göra dock, men det får bli i veckan.

Igårkväll var jag ju på lillatorg med mamma, pappa, josse och li :) och det var jättttte mysigt! Skönt med lite omväxling på en torsdag liksom.
 kommer kanske bilder sen nästa vecka!

Jag kommer hem på måndag, så är ledig i skolan, över skööönt! Men nu måste jag rusa, kanske kanske skriver något när jag väl är där, får se om jag har tid!

Pusspuss på er:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0