SJUKIS!

image149

Blää. Blää!
vaknar med en sådan enorm huvudvärk och smärta i hela kroppen. Min hals är bajs och min näsa bara rinner. HATA!
Det är helg och jag pallar inte ligga inne.. så jäkla tragiskt. Bajstolle! Kanske, men bara kanske, så kanske jag kan gå på bio ikväll iallafall.. för att ligga här hela dagen och natten vill jag ju dock inte. Frågan är vem som vill hänga med mig på bio på en lördag?

Tyck synd om mig!!!:( buhu..

Klockan är fan 07.00 och jag vaknade för kanske någon timme sen. Finns ingenting att göra och tiden går bara så himla låångsamt. Finns det något positivt? hmmm.. nej inte direkt. nej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

SJUKIS!

2008-04-05 @ 07:15:52
image149

Blää. Blää!
vaknar med en sådan enorm huvudvärk och smärta i hela kroppen. Min hals är bajs och min näsa bara rinner. HATA!
Det är helg och jag pallar inte ligga inne.. så jäkla tragiskt. Bajstolle! Kanske, men bara kanske, så kanske jag kan gå på bio ikväll iallafall.. för att ligga här hela dagen och natten vill jag ju dock inte. Frågan är vem som vill hänga med mig på bio på en lördag?

Tyck synd om mig!!!:( buhu..

Klockan är fan 07.00 och jag vaknade för kanske någon timme sen. Finns ingenting att göra och tiden går bara så himla låångsamt. Finns det något positivt? hmmm.. nej inte direkt. nej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

SJUKIS!

image149

Blää. Blää!
vaknar med en sådan enorm huvudvärk och smärta i hela kroppen. Min hals är bajs och min näsa bara rinner. HATA!
Det är helg och jag pallar inte ligga inne.. så jäkla tragiskt. Bajstolle! Kanske, men bara kanske, så kanske jag kan gå på bio ikväll iallafall.. för att ligga här hela dagen och natten vill jag ju dock inte. Frågan är vem som vill hänga med mig på bio på en lördag?

Tyck synd om mig!!!:( buhu..

Klockan är fan 07.00 och jag vaknade för kanske någon timme sen. Finns ingenting att göra och tiden går bara så himla låångsamt. Finns det något positivt? hmmm.. nej inte direkt. nej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0