plugghäst

Damn boy vilken tråkig dag men jag är heldre i skolan än hemma faktiskt. Riiiktigt dryg tt bara ligga hemma och sega i sin ensmhet. Förresten så kom det hem frånvaropapperet härom dagen och jag och mamma har ldrig varit så stolta haha, hde bara 3,3 procent frånvaro :D sjukt bra för att vara mig!  Har alltid haft typ 30 eller något. hmm..

Hade engelska prov idag, och jag säger bara HA-HA! det gick skit.
Imorgon är det svenska nationella, muntlig delen och gosch vad jag hatar det! Satt hela dagen med det igår, och ska snart börja med det igen. För jag måste kunna det bra imorn, hatar att vara oförberedd..

Ikväll var det meningen med att jag skulle till DK, men så blir det ikke!
Min bror jobbar på tivolit i köpenhamn och han har fått gratis V.I.P biljetter och gav mig två stycken. Det kommer enbart bara vara massa kändisar och speciella personer som får komma dit ikväll. Och det känns jävla bajs tråkigt att jag måste sitta hemma och plugga istället för att åka dit. fanfanfan!! Hade fan varit skit kul, menmen...

Nu måste jag börja skriva svenska svenka, blööö! och sedan ska jag klippa både mamma och mig:)

image110
memories last forever...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

plugghäst

2008-04-16 @ 15:02:54

Damn boy vilken tråkig dag men jag är heldre i skolan än hemma faktiskt. Riiiktigt dryg tt bara ligga hemma och sega i sin ensmhet. Förresten så kom det hem frånvaropapperet härom dagen och jag och mamma har ldrig varit så stolta haha, hde bara 3,3 procent frånvaro :D sjukt bra för att vara mig!  Har alltid haft typ 30 eller något. hmm..

Hade engelska prov idag, och jag säger bara HA-HA! det gick skit.
Imorgon är det svenska nationella, muntlig delen och gosch vad jag hatar det! Satt hela dagen med det igår, och ska snart börja med det igen. För jag måste kunna det bra imorn, hatar att vara oförberedd..

Ikväll var det meningen med att jag skulle till DK, men så blir det ikke!
Min bror jobbar på tivolit i köpenhamn och han har fått gratis V.I.P biljetter och gav mig två stycken. Det kommer enbart bara vara massa kändisar och speciella personer som får komma dit ikväll. Och det känns jävla bajs tråkigt att jag måste sitta hemma och plugga istället för att åka dit. fanfanfan!! Hade fan varit skit kul, menmen...

Nu måste jag börja skriva svenska svenka, blööö! och sedan ska jag klippa både mamma och mig:)

image110
memories last forever...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

plugghäst

Damn boy vilken tråkig dag men jag är heldre i skolan än hemma faktiskt. Riiiktigt dryg tt bara ligga hemma och sega i sin ensmhet. Förresten så kom det hem frånvaropapperet härom dagen och jag och mamma har ldrig varit så stolta haha, hde bara 3,3 procent frånvaro :D sjukt bra för att vara mig!  Har alltid haft typ 30 eller något. hmm..

Hade engelska prov idag, och jag säger bara HA-HA! det gick skit.
Imorgon är det svenska nationella, muntlig delen och gosch vad jag hatar det! Satt hela dagen med det igår, och ska snart börja med det igen. För jag måste kunna det bra imorn, hatar att vara oförberedd..

Ikväll var det meningen med att jag skulle till DK, men så blir det ikke!
Min bror jobbar på tivolit i köpenhamn och han har fått gratis V.I.P biljetter och gav mig två stycken. Det kommer enbart bara vara massa kändisar och speciella personer som får komma dit ikväll. Och det känns jävla bajs tråkigt att jag måste sitta hemma och plugga istället för att åka dit. fanfanfan!! Hade fan varit skit kul, menmen...

Nu måste jag börja skriva svenska svenka, blööö! och sedan ska jag klippa både mamma och mig:)

image110
memories last forever...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0