Onsdaog

Idag har det ndå varit en rätt härlig dag.
Började förstalektionen med foto, och det var chill som vanligt. Vi fotade i studion och töntade oss.
Julia råkade pajja värsta lampan och dom är ju fan svin dyra, så det var inte så smart. MEN hon kom undan med de;) haha..
Jag fick sminka dino massor så han skulle se smutsig ut.. sen blev det posé framför kameran. och enligt mig så blev det fina foton, kanske för det var JAG som tog dom;)!

SOLSOL ute och damn boy vad härligt det är. Man får sån mega energi i hela kroppen och man blir så jäkla glad! Dessutom sov jag fem och en halv timme inatt, har jag inte gjort på veckor! Kände mig som en ny människa imorse. Härligt!

ja det är ju jätte mysigt och fint väder ute så ja ska snart ut.
Och sen när ja kommer hem så blir det life of ryan!

PUSSPUSSPUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Onsdaog

2008-04-09 @ 16:37:16

Idag har det ndå varit en rätt härlig dag.
Började förstalektionen med foto, och det var chill som vanligt. Vi fotade i studion och töntade oss.
Julia råkade pajja värsta lampan och dom är ju fan svin dyra, så det var inte så smart. MEN hon kom undan med de;) haha..
Jag fick sminka dino massor så han skulle se smutsig ut.. sen blev det posé framför kameran. och enligt mig så blev det fina foton, kanske för det var JAG som tog dom;)!

SOLSOL ute och damn boy vad härligt det är. Man får sån mega energi i hela kroppen och man blir så jäkla glad! Dessutom sov jag fem och en halv timme inatt, har jag inte gjort på veckor! Kände mig som en ny människa imorse. Härligt!

ja det är ju jätte mysigt och fint väder ute så ja ska snart ut.
Och sen när ja kommer hem så blir det life of ryan!

PUSSPUSSPUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Onsdaog

Idag har det ndå varit en rätt härlig dag.
Började förstalektionen med foto, och det var chill som vanligt. Vi fotade i studion och töntade oss.
Julia råkade pajja värsta lampan och dom är ju fan svin dyra, så det var inte så smart. MEN hon kom undan med de;) haha..
Jag fick sminka dino massor så han skulle se smutsig ut.. sen blev det posé framför kameran. och enligt mig så blev det fina foton, kanske för det var JAG som tog dom;)!

SOLSOL ute och damn boy vad härligt det är. Man får sån mega energi i hela kroppen och man blir så jäkla glad! Dessutom sov jag fem och en halv timme inatt, har jag inte gjort på veckor! Kände mig som en ny människa imorse. Härligt!

ja det är ju jätte mysigt och fint väder ute så ja ska snart ut.
Och sen när ja kommer hem så blir det life of ryan!

PUSSPUSSPUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0