nattinatti

Har precis kollar på topmodel och nu snart börjar sex and the city!:D dubbel avsnitt dessutom, kan inte bli bättre! Sjukt härligt att det har börjar igen, var van vid att titta på det varje dag tidigare och somna efter det så det blir najsbajs!

Och shiet pommes vad jag skriver och sånt i min blogg helt mycket. Känns som om jag får passa på nu när jag väl får tag på en dator. Även fast jag liksom inte har något speciellt att skriva så skriver jag ändå.. hmm

Jajja, nu blir det sex and the city och sedan svenska och sen SOVA!
(dessutom så visas en av min favvisar på tv nu på söndag, pretty woman!)

puss och nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

nattinatti

2008-04-16 @ 22:00:57
Har precis kollar på topmodel och nu snart börjar sex and the city!:D dubbel avsnitt dessutom, kan inte bli bättre! Sjukt härligt att det har börjar igen, var van vid att titta på det varje dag tidigare och somna efter det så det blir najsbajs!

Och shiet pommes vad jag skriver och sånt i min blogg helt mycket. Känns som om jag får passa på nu när jag väl får tag på en dator. Även fast jag liksom inte har något speciellt att skriva så skriver jag ändå.. hmm

Jajja, nu blir det sex and the city och sedan svenska och sen SOVA!
(dessutom så visas en av min favvisar på tv nu på söndag, pretty woman!)

puss och nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

nattinatti

Har precis kollar på topmodel och nu snart börjar sex and the city!:D dubbel avsnitt dessutom, kan inte bli bättre! Sjukt härligt att det har börjar igen, var van vid att titta på det varje dag tidigare och somna efter det så det blir najsbajs!

Och shiet pommes vad jag skriver och sånt i min blogg helt mycket. Känns som om jag får passa på nu när jag väl får tag på en dator. Även fast jag liksom inte har något speciellt att skriva så skriver jag ändå.. hmm

Jajja, nu blir det sex and the city och sedan svenska och sen SOVA!
(dessutom så visas en av min favvisar på tv nu på söndag, pretty woman!)

puss och nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0