Lonely!

usch, jag mår bara sämre och sämre.. orkar inte vara sjuk.
Jag har så ont i ryggen och nacken för att jag har legat i min säng för mycket, deppigt värre.
Är ensam hemma, det är ännu deppigare. Ligger här helt sjuk och övergiven:p bajs på det.

Tog ett låångt och varmt bad innan, sjukt mysigt. Efter badet hoppade jag ner i min nybäddade sing i mitt iskalla rum. Mysiiiiigt! Funderar på att ta ett till bad snart!

Asså jag får verkligen panik över att ligga här! Vill hitta på något!!!! Känner mig sjukt lonely.. Dessutom är jag så sjukt känslig idag, börjar gråta åt ingenting. Jag kan bara vara för töntig ibland asså!

image151

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Lonely!

2008-04-05 @ 13:47:16
usch, jag mår bara sämre och sämre.. orkar inte vara sjuk.
Jag har så ont i ryggen och nacken för att jag har legat i min säng för mycket, deppigt värre.
Är ensam hemma, det är ännu deppigare. Ligger här helt sjuk och övergiven:p bajs på det.

Tog ett låångt och varmt bad innan, sjukt mysigt. Efter badet hoppade jag ner i min nybäddade sing i mitt iskalla rum. Mysiiiiigt! Funderar på att ta ett till bad snart!

Asså jag får verkligen panik över att ligga här! Vill hitta på något!!!! Känner mig sjukt lonely.. Dessutom är jag så sjukt känslig idag, börjar gråta åt ingenting. Jag kan bara vara för töntig ibland asså!

image151

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Lonely!

usch, jag mår bara sämre och sämre.. orkar inte vara sjuk.
Jag har så ont i ryggen och nacken för att jag har legat i min säng för mycket, deppigt värre.
Är ensam hemma, det är ännu deppigare. Ligger här helt sjuk och övergiven:p bajs på det.

Tog ett låångt och varmt bad innan, sjukt mysigt. Efter badet hoppade jag ner i min nybäddade sing i mitt iskalla rum. Mysiiiiigt! Funderar på att ta ett till bad snart!

Asså jag får verkligen panik över att ligga här! Vill hitta på något!!!! Känner mig sjukt lonely.. Dessutom är jag så sjukt känslig idag, börjar gråta åt ingenting. Jag kan bara vara för töntig ibland asså!

image151

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0