Litet inlägg...

Var ju på mobilia tidigare idag, och köpte mig en polo tröja som jag redan har, fast i en annan färg. Köpte ett mindje skärp, hårfärg och sedan shampoo, balsam och inpackning.
Jag la ner över 300 kr på bara schampoo, balsam och inpackning :/ känns lite drygt!
Hittade ett par jeans också, riktigt fina var dem. Men såklart så fanns dem inte i min storlek, så när jag kom hem från mobilia stack jag in till triangeln för att köpa dom, men såklart så fanns dom inte där heller. Kommer komma in om en vecka och det känns skit drygt att vänta så länge.. för jag gillade dem mycket!
Har precis färgat mitt hår, eller rättaresagt min utväxt. Det blev najs det med.

Nu ska jag klippa mamma och sedan baka muffins. Sophie sötan ska sova hos mig inatt med:) myspys.. så hinner nog inte skriva nått mer ikväll, men kom ihåg en sak, GLÖM INTE ATT GRATTA MIG IMORGON! ;)

pusspusspuss!



Kommentarer
Postat av: Kalle

Bara att leta reda på dem på nätet ju lille vän xD

2008-04-13 @ 21:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Litet inlägg...

2008-04-13 @ 20:30:42
Var ju på mobilia tidigare idag, och köpte mig en polo tröja som jag redan har, fast i en annan färg. Köpte ett mindje skärp, hårfärg och sedan shampoo, balsam och inpackning.
Jag la ner över 300 kr på bara schampoo, balsam och inpackning :/ känns lite drygt!
Hittade ett par jeans också, riktigt fina var dem. Men såklart så fanns dem inte i min storlek, så när jag kom hem från mobilia stack jag in till triangeln för att köpa dom, men såklart så fanns dom inte där heller. Kommer komma in om en vecka och det känns skit drygt att vänta så länge.. för jag gillade dem mycket!
Har precis färgat mitt hår, eller rättaresagt min utväxt. Det blev najs det med.

Nu ska jag klippa mamma och sedan baka muffins. Sophie sötan ska sova hos mig inatt med:) myspys.. så hinner nog inte skriva nått mer ikväll, men kom ihåg en sak, GLÖM INTE ATT GRATTA MIG IMORGON! ;)

pusspusspuss!



Kommentarer

Postat av: Kalle

Bara att leta reda på dem på nätet ju lille vän xD

2008-04-13 @ 21:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Litet inlägg...

Var ju på mobilia tidigare idag, och köpte mig en polo tröja som jag redan har, fast i en annan färg. Köpte ett mindje skärp, hårfärg och sedan shampoo, balsam och inpackning.
Jag la ner över 300 kr på bara schampoo, balsam och inpackning :/ känns lite drygt!
Hittade ett par jeans också, riktigt fina var dem. Men såklart så fanns dem inte i min storlek, så när jag kom hem från mobilia stack jag in till triangeln för att köpa dom, men såklart så fanns dom inte där heller. Kommer komma in om en vecka och det känns skit drygt att vänta så länge.. för jag gillade dem mycket!
Har precis färgat mitt hår, eller rättaresagt min utväxt. Det blev najs det med.

Nu ska jag klippa mamma och sedan baka muffins. Sophie sötan ska sova hos mig inatt med:) myspys.. så hinner nog inte skriva nått mer ikväll, men kom ihåg en sak, GLÖM INTE ATT GRATTA MIG IMORGON! ;)

pusspusspuss!



Kommentarer
Postat av: Kalle

Bara att leta reda på dem på nätet ju lille vän xD

2008-04-13 @ 21:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0