lite "update" :P

Oj så trött man är! Har varit en stressig dag idag. Började dagen med att 3orna hade redovisning om deras projekt arbete och det var faktiskt himla intressant och kul! Roliga idéer och fina resultat av de som dem hade jobbat med. 
Efter det var det bajs multimedia som enbart tillbringas med bilddagboken och youtube och sånt, alltså ingenting som har med det som vi ska göra...
Efter multimedian så stannade jag och dino kvar i skolan. Vi skulle fota massor av kakor till vårat projekt.. stressad som man var så hann vi i tid! Sedan rusade vi till slagthuset, där jag skulle på en jobbintervju.. Konstigt nog så var jag inte alls nervös och det gick jätte bra!:) Louise, som hon hette som intervjuvade mig, sa att det nästan var helt säkert att jag kommer att få jobbet. Så det känns sjuuukt skönt och mycket roligt!
Efter intervjun gick dino och jag upp till stan för att anmäla en svedala busshafför.. :P haha skojskoj..
Kom hem igen när klockan var ite över 17.00 och fick äta snabbis och sedan gå till badins för att se en uppvisning som lillsyrran skulle göra.
Fy fan vad man saknar bladins!!! Man fick sån härlig känsla när man kom in i skolan.. massa underbara minnen! Ingen skola kan bli som bladins var. Det var mer än en skola, det var som sitt andra hem på något sätt..
Träffade cjs föräldrar och lucas föräldrar och det är galet vad man bara känner hur snabbt tiden haar gått. Inte änge sen alla föräldrarna satt och tittade på oss när vi gjorde sånna uppvisningar. Så det kändes rätt konstigt att se sin lilllla sophie springa runt och dansa och hoppa på scenen.. :P
Men ja, den tiden då man gick på bladins var en av dem bästa åren i mitt liv... (inte för att jag har haft så jättttte många än!:P)
Nej asså bladins barn när ska vi ses!?!? vart tog våran "göra om resa" till prag vägen?:P miss it!

Igår var jag inne i staden med min käre kattkompis. Myspys var det :D först träffade vi emma och fredrik för att ge pengar till biljetterna till slagt imorn och sedan satte vi oss vid kanalen och käka glass och snacka:D sen gick vi på äventyr haha.. fotade som ganingar också:P
och bara så ni vet så kommer jag och emma va med i city (tidningen) imorn;) mohahah hahah skit fult fota men whatever:P

Får lägga in lite bilder här sen:) Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

lite "update" :P

2008-04-29 @ 20:25:18
Oj så trött man är! Har varit en stressig dag idag. Började dagen med att 3orna hade redovisning om deras projekt arbete och det var faktiskt himla intressant och kul! Roliga idéer och fina resultat av de som dem hade jobbat med. 
Efter det var det bajs multimedia som enbart tillbringas med bilddagboken och youtube och sånt, alltså ingenting som har med det som vi ska göra...
Efter multimedian så stannade jag och dino kvar i skolan. Vi skulle fota massor av kakor till vårat projekt.. stressad som man var så hann vi i tid! Sedan rusade vi till slagthuset, där jag skulle på en jobbintervju.. Konstigt nog så var jag inte alls nervös och det gick jätte bra!:) Louise, som hon hette som intervjuvade mig, sa att det nästan var helt säkert att jag kommer att få jobbet. Så det känns sjuuukt skönt och mycket roligt!
Efter intervjun gick dino och jag upp till stan för att anmäla en svedala busshafför.. :P haha skojskoj..
Kom hem igen när klockan var ite över 17.00 och fick äta snabbis och sedan gå till badins för att se en uppvisning som lillsyrran skulle göra.
Fy fan vad man saknar bladins!!! Man fick sån härlig känsla när man kom in i skolan.. massa underbara minnen! Ingen skola kan bli som bladins var. Det var mer än en skola, det var som sitt andra hem på något sätt..
Träffade cjs föräldrar och lucas föräldrar och det är galet vad man bara känner hur snabbt tiden haar gått. Inte änge sen alla föräldrarna satt och tittade på oss när vi gjorde sånna uppvisningar. Så det kändes rätt konstigt att se sin lilllla sophie springa runt och dansa och hoppa på scenen.. :P
Men ja, den tiden då man gick på bladins var en av dem bästa åren i mitt liv... (inte för att jag har haft så jättttte många än!:P)
Nej asså bladins barn när ska vi ses!?!? vart tog våran "göra om resa" till prag vägen?:P miss it!

Igår var jag inne i staden med min käre kattkompis. Myspys var det :D först träffade vi emma och fredrik för att ge pengar till biljetterna till slagt imorn och sedan satte vi oss vid kanalen och käka glass och snacka:D sen gick vi på äventyr haha.. fotade som ganingar också:P
och bara så ni vet så kommer jag och emma va med i city (tidningen) imorn;) mohahah hahah skit fult fota men whatever:P

Får lägga in lite bilder här sen:) Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

lite "update" :P

Oj så trött man är! Har varit en stressig dag idag. Började dagen med att 3orna hade redovisning om deras projekt arbete och det var faktiskt himla intressant och kul! Roliga idéer och fina resultat av de som dem hade jobbat med. 
Efter det var det bajs multimedia som enbart tillbringas med bilddagboken och youtube och sånt, alltså ingenting som har med det som vi ska göra...
Efter multimedian så stannade jag och dino kvar i skolan. Vi skulle fota massor av kakor till vårat projekt.. stressad som man var så hann vi i tid! Sedan rusade vi till slagthuset, där jag skulle på en jobbintervju.. Konstigt nog så var jag inte alls nervös och det gick jätte bra!:) Louise, som hon hette som intervjuvade mig, sa att det nästan var helt säkert att jag kommer att få jobbet. Så det känns sjuuukt skönt och mycket roligt!
Efter intervjun gick dino och jag upp till stan för att anmäla en svedala busshafför.. :P haha skojskoj..
Kom hem igen när klockan var ite över 17.00 och fick äta snabbis och sedan gå till badins för att se en uppvisning som lillsyrran skulle göra.
Fy fan vad man saknar bladins!!! Man fick sån härlig känsla när man kom in i skolan.. massa underbara minnen! Ingen skola kan bli som bladins var. Det var mer än en skola, det var som sitt andra hem på något sätt..
Träffade cjs föräldrar och lucas föräldrar och det är galet vad man bara känner hur snabbt tiden haar gått. Inte änge sen alla föräldrarna satt och tittade på oss när vi gjorde sånna uppvisningar. Så det kändes rätt konstigt att se sin lilllla sophie springa runt och dansa och hoppa på scenen.. :P
Men ja, den tiden då man gick på bladins var en av dem bästa åren i mitt liv... (inte för att jag har haft så jättttte många än!:P)
Nej asså bladins barn när ska vi ses!?!? vart tog våran "göra om resa" till prag vägen?:P miss it!

Igår var jag inne i staden med min käre kattkompis. Myspys var det :D först träffade vi emma och fredrik för att ge pengar till biljetterna till slagt imorn och sedan satte vi oss vid kanalen och käka glass och snacka:D sen gick vi på äventyr haha.. fotade som ganingar också:P
och bara så ni vet så kommer jag och emma va med i city (tidningen) imorn;) mohahah hahah skit fult fota men whatever:P

Får lägga in lite bilder här sen:) Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0