Hemma:)

Nu är man hemma i Malmö igen..

I sthlm har jag haft det helt underbart! Mysigt och mycket roligt. Hänt massor och orkar inte skriva ner allt men kan iallafall berätta lite kortfattat...
I fredags kom man dit vid 00.00. blev ju massa klydd med vårat flyg osv.. satt och myste med pappa, josse och oskar fram till 03.00 och sedan blev det sängen!
I lördags stack jag, josse och pappa och övningskörde, och det var roooligt! Åkte förbi både killer och adam:)...
Dessutom så körde vi förbi carolas hus och mark levengood hus:P
På kvällen åt vi världens godaste middag som jag själv önskade mig, fläskfilé, bakadpotatis och en jätte stor och god sallad! över gott var det iallafall..
senare på drog vi ut och hade skojskoj..
Igår stack jag, josse och papps och shoppade! Köpte en t-shirt, två linnen, en klänning, en väska, en kjol, en klocka och tre par skor:D senare på kvällen tog man det bara lugnt, grillade och hade det mysigt. Sen kom fredde så kollade vi på film..
Idag har man bara packat och tagit sig hem.. myst i solen och när vi väl var hemma stack jag och josse och solade. Nu ikväll har jag myst med familjen och bakat muffins med sophie:) dessutom så har jag sökt jobb idag, som jag förhoppningsvis kommer att få!:D

Nu har jag nog fått med mig det mesta:P..
Imorgon är det tisdag, och man börjar dagen på sats! USCH. Men snart är det helg och då jäääävlar!

har fan ingen aning om hur man lägger upp bilder här.. det 'r något nytt som jag inte förstår mig på, men bilder finns iallafall på bilddagboken:P
PUSSPUSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Hemma:)

2008-04-21 @ 22:17:41
Nu är man hemma i Malmö igen..

I sthlm har jag haft det helt underbart! Mysigt och mycket roligt. Hänt massor och orkar inte skriva ner allt men kan iallafall berätta lite kortfattat...
I fredags kom man dit vid 00.00. blev ju massa klydd med vårat flyg osv.. satt och myste med pappa, josse och oskar fram till 03.00 och sedan blev det sängen!
I lördags stack jag, josse och pappa och övningskörde, och det var roooligt! Åkte förbi både killer och adam:)...
Dessutom så körde vi förbi carolas hus och mark levengood hus:P
På kvällen åt vi världens godaste middag som jag själv önskade mig, fläskfilé, bakadpotatis och en jätte stor och god sallad! över gott var det iallafall..
senare på drog vi ut och hade skojskoj..
Igår stack jag, josse och papps och shoppade! Köpte en t-shirt, två linnen, en klänning, en väska, en kjol, en klocka och tre par skor:D senare på kvällen tog man det bara lugnt, grillade och hade det mysigt. Sen kom fredde så kollade vi på film..
Idag har man bara packat och tagit sig hem.. myst i solen och när vi väl var hemma stack jag och josse och solade. Nu ikväll har jag myst med familjen och bakat muffins med sophie:) dessutom så har jag sökt jobb idag, som jag förhoppningsvis kommer att få!:D

Nu har jag nog fått med mig det mesta:P..
Imorgon är det tisdag, och man börjar dagen på sats! USCH. Men snart är det helg och då jäääävlar!

har fan ingen aning om hur man lägger upp bilder här.. det 'r något nytt som jag inte förstår mig på, men bilder finns iallafall på bilddagboken:P
PUSSPUSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Hemma:)

Nu är man hemma i Malmö igen..

I sthlm har jag haft det helt underbart! Mysigt och mycket roligt. Hänt massor och orkar inte skriva ner allt men kan iallafall berätta lite kortfattat...
I fredags kom man dit vid 00.00. blev ju massa klydd med vårat flyg osv.. satt och myste med pappa, josse och oskar fram till 03.00 och sedan blev det sängen!
I lördags stack jag, josse och pappa och övningskörde, och det var roooligt! Åkte förbi både killer och adam:)...
Dessutom så körde vi förbi carolas hus och mark levengood hus:P
På kvällen åt vi världens godaste middag som jag själv önskade mig, fläskfilé, bakadpotatis och en jätte stor och god sallad! över gott var det iallafall..
senare på drog vi ut och hade skojskoj..
Igår stack jag, josse och papps och shoppade! Köpte en t-shirt, två linnen, en klänning, en väska, en kjol, en klocka och tre par skor:D senare på kvällen tog man det bara lugnt, grillade och hade det mysigt. Sen kom fredde så kollade vi på film..
Idag har man bara packat och tagit sig hem.. myst i solen och när vi väl var hemma stack jag och josse och solade. Nu ikväll har jag myst med familjen och bakat muffins med sophie:) dessutom så har jag sökt jobb idag, som jag förhoppningsvis kommer att få!:D

Nu har jag nog fått med mig det mesta:P..
Imorgon är det tisdag, och man börjar dagen på sats! USCH. Men snart är det helg och då jäääävlar!

har fan ingen aning om hur man lägger upp bilder här.. det 'r något nytt som jag inte förstår mig på, men bilder finns iallafall på bilddagboken:P
PUSSPUSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0