hej måndag

Egentligen så skulle jag skita i första lektionen idag (foto), för jag mår fortfarande inte bra. Men jag är vaken och extremt uttråkad så ska snart gå upp ur sängen för att göra mig iordning. haha.. klockan är liksom 05.50?! Men jag börjar ändå 08.20 så det är väl lika bra så slipper man stressa. För jag + stress är nog det sämsta som kan hända. Det vet nog många om höhö.
Nu på foto så ska vi fortsätta med vårat projektarbete och det kommer bli rätt chill som vanligt. Ligga i vår mörka studio med hög musik, najjjs!  Vi som går foto ska alltså fota bilder som vi sedan ska ha i en tidning. Tidningen kommer man hitta i så många cafér som helst i Malmö.
Ska snart rota i köket och se om jag möjligtvis har någon fin kaffekopp eller något som jag kan ta med mig så våra bilder bli finfina!
Det är många som bakar och har med sig tårtor, eller kakor osv.. det kanske jag också borde ha, men jag är usel på att baka. Vist kanske smakar gott men det ser inte gott ut, och det kanske inte är en sån bra ide då, bilderna ska ju se fina ut:P 

Om en vecka fyller jag år :)

PUSSPUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

hej måndag

2008-04-07 @ 05:57:27

Egentligen så skulle jag skita i första lektionen idag (foto), för jag mår fortfarande inte bra. Men jag är vaken och extremt uttråkad så ska snart gå upp ur sängen för att göra mig iordning. haha.. klockan är liksom 05.50?! Men jag börjar ändå 08.20 så det är väl lika bra så slipper man stressa. För jag + stress är nog det sämsta som kan hända. Det vet nog många om höhö.
Nu på foto så ska vi fortsätta med vårat projektarbete och det kommer bli rätt chill som vanligt. Ligga i vår mörka studio med hög musik, najjjs!  Vi som går foto ska alltså fota bilder som vi sedan ska ha i en tidning. Tidningen kommer man hitta i så många cafér som helst i Malmö.
Ska snart rota i köket och se om jag möjligtvis har någon fin kaffekopp eller något som jag kan ta med mig så våra bilder bli finfina!
Det är många som bakar och har med sig tårtor, eller kakor osv.. det kanske jag också borde ha, men jag är usel på att baka. Vist kanske smakar gott men det ser inte gott ut, och det kanske inte är en sån bra ide då, bilderna ska ju se fina ut:P 

Om en vecka fyller jag år :)

PUSSPUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

hej måndag

Egentligen så skulle jag skita i första lektionen idag (foto), för jag mår fortfarande inte bra. Men jag är vaken och extremt uttråkad så ska snart gå upp ur sängen för att göra mig iordning. haha.. klockan är liksom 05.50?! Men jag börjar ändå 08.20 så det är väl lika bra så slipper man stressa. För jag + stress är nog det sämsta som kan hända. Det vet nog många om höhö.
Nu på foto så ska vi fortsätta med vårat projektarbete och det kommer bli rätt chill som vanligt. Ligga i vår mörka studio med hög musik, najjjs!  Vi som går foto ska alltså fota bilder som vi sedan ska ha i en tidning. Tidningen kommer man hitta i så många cafér som helst i Malmö.
Ska snart rota i köket och se om jag möjligtvis har någon fin kaffekopp eller något som jag kan ta med mig så våra bilder bli finfina!
Det är många som bakar och har med sig tårtor, eller kakor osv.. det kanske jag också borde ha, men jag är usel på att baka. Vist kanske smakar gott men det ser inte gott ut, och det kanske inte är en sån bra ide då, bilderna ska ju se fina ut:P 

Om en vecka fyller jag år :)

PUSSPUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0