hallåehallåetjenispenis

Började dagen på sats, och man har alltid inställningen av att det kommer bli sviiiiinigt jobbigt och svettigt, men under denna lektionen låg jag enbart ner och chillade medans alla andra köttade massa övningar..jag orkar inte! hoho najsnajs. Dessutom så var det bara i en halvtimme, så det var härligt det med.
Efter gympan stack jag snabbt och köpte ett par jeans:) Man blir så himla glad när man köper nya saker!!
Sen åkte man tillbaka till skolan. Hade en onödig lektion och sedan åkte man him igen.  När jag väl var hemme så käkade jag snabbt och sedan åkte jag, mamma, josse och min moster inez till ikea..
Där hittade jag nya överkast och lakan, två söta sminknecessärer och tre runda små mattor.. Har fixat mycket i mitt rum nu på sistonde, och det är så mysiiigt här inne. Men snart flyttar josse hemifrån, och då får jag ta över mitt gamla rum igen, skit glad är jag för det!!:D

Nu börjar desperate housewives!!

PUSS PÅREEEEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

hallåehallåetjenispenis

2008-04-22 @ 21:01:13
Började dagen på sats, och man har alltid inställningen av att det kommer bli sviiiiinigt jobbigt och svettigt, men under denna lektionen låg jag enbart ner och chillade medans alla andra köttade massa övningar..jag orkar inte! hoho najsnajs. Dessutom så var det bara i en halvtimme, så det var härligt det med.
Efter gympan stack jag snabbt och köpte ett par jeans:) Man blir så himla glad när man köper nya saker!!
Sen åkte man tillbaka till skolan. Hade en onödig lektion och sedan åkte man him igen.  När jag väl var hemme så käkade jag snabbt och sedan åkte jag, mamma, josse och min moster inez till ikea..
Där hittade jag nya överkast och lakan, två söta sminknecessärer och tre runda små mattor.. Har fixat mycket i mitt rum nu på sistonde, och det är så mysiiigt här inne. Men snart flyttar josse hemifrån, och då får jag ta över mitt gamla rum igen, skit glad är jag för det!!:D

Nu börjar desperate housewives!!

PUSS PÅREEEEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

hallåehallåetjenispenis

Började dagen på sats, och man har alltid inställningen av att det kommer bli sviiiiinigt jobbigt och svettigt, men under denna lektionen låg jag enbart ner och chillade medans alla andra köttade massa övningar..jag orkar inte! hoho najsnajs. Dessutom så var det bara i en halvtimme, så det var härligt det med.
Efter gympan stack jag snabbt och köpte ett par jeans:) Man blir så himla glad när man köper nya saker!!
Sen åkte man tillbaka till skolan. Hade en onödig lektion och sedan åkte man him igen.  När jag väl var hemme så käkade jag snabbt och sedan åkte jag, mamma, josse och min moster inez till ikea..
Där hittade jag nya överkast och lakan, två söta sminknecessärer och tre runda små mattor.. Har fixat mycket i mitt rum nu på sistonde, och det är så mysiiigt här inne. Men snart flyttar josse hemifrån, och då får jag ta över mitt gamla rum igen, skit glad är jag för det!!:D

Nu börjar desperate housewives!!

PUSS PÅREEEEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0