dödstrött

men trevligt. Blev av med min feber i någon timme men nu känns det som den har flyttat tillbaka in i min kropp. SKOJIGT! Det som är ännu roligare är att vi inte har någon avedon hemma. liksom döda mig långsamt tack..

Har snart varit uppe i 12 timmar, är dödstrött.. men får inte somna för då kommer jag aldrig kunna somna ikväll, nejnej.
Det är ingen wallander ikväll, jäkla bajs då! Varför liksom?! Hade varit perfekt för mig att lägga mig ner och kolla på wallander ikväll, men ikke!
Nu börjar iallafall vänner, något man kan glädja sig utav iallafall. Har så otroligt tråkigt.

Mamma och pappa kom dessutom precis hem med ett otroligt fint matbord och stolar. Bara så ni vet liksom:P
kul kul.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

dödstrött

2008-04-06 @ 12:16:56
men trevligt. Blev av med min feber i någon timme men nu känns det som den har flyttat tillbaka in i min kropp. SKOJIGT! Det som är ännu roligare är att vi inte har någon avedon hemma. liksom döda mig långsamt tack..

Har snart varit uppe i 12 timmar, är dödstrött.. men får inte somna för då kommer jag aldrig kunna somna ikväll, nejnej.
Det är ingen wallander ikväll, jäkla bajs då! Varför liksom?! Hade varit perfekt för mig att lägga mig ner och kolla på wallander ikväll, men ikke!
Nu börjar iallafall vänner, något man kan glädja sig utav iallafall. Har så otroligt tråkigt.

Mamma och pappa kom dessutom precis hem med ett otroligt fint matbord och stolar. Bara så ni vet liksom:P
kul kul.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

dödstrött

men trevligt. Blev av med min feber i någon timme men nu känns det som den har flyttat tillbaka in i min kropp. SKOJIGT! Det som är ännu roligare är att vi inte har någon avedon hemma. liksom döda mig långsamt tack..

Har snart varit uppe i 12 timmar, är dödstrött.. men får inte somna för då kommer jag aldrig kunna somna ikväll, nejnej.
Det är ingen wallander ikväll, jäkla bajs då! Varför liksom?! Hade varit perfekt för mig att lägga mig ner och kolla på wallander ikväll, men ikke!
Nu börjar iallafall vänner, något man kan glädja sig utav iallafall. Har så otroligt tråkigt.

Mamma och pappa kom dessutom precis hem med ett otroligt fint matbord och stolar. Bara så ni vet liksom:P
kul kul.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0