asså fan!

Jag orkar inteeeeee!!  jag har tappat min mobil!:(
Så himla typiskt asså.. så snälllllllla du som kanske har hittat den på skolan kan väl fan va shysst att lämna den till receptionen. Lönt att ha den om den ändå är spärrad liksom. BLÖÖ! känner mig sjukt handikapad utan den..
Och min dator är pajj också.. jäkla bajstolle.. varför har jag sån otur? hmm..
JAJJA!
Kom till skolan idag och gjorde nationella. Det gick faktiskt helt okej enligt mig men bara för det så kommer jag väl få ig på det.. Efter det käkade man snabbis och sen åkte jag hem och kollade på the days of our lives med mamma, som alltid typ!:P och när det var klart stack jag, sophie och mammsi och fikade på josses café, mysigt mysigt!

Nu ska ja snart ut och gå en stund med Mommo och ta en glassss:) som vi har bestämt att göra nu i huuundra år men aldrig blivit av!  dessutom blev han inte alls förvånad över att jag har lyckats tappa min mobil. Sist jag gjorde det sprang han, jag, cassi och leith runt som jävla idioter och letade i flera timmar.. haha:(

och ja, ni som vill nå mig får ringa på hemtelefonen eller nått..
 
HAAAAAAAJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

asså fan!

2008-04-23 @ 17:18:03
Jag orkar inteeeeee!!  jag har tappat min mobil!:(
Så himla typiskt asså.. så snälllllllla du som kanske har hittat den på skolan kan väl fan va shysst att lämna den till receptionen. Lönt att ha den om den ändå är spärrad liksom. BLÖÖ! känner mig sjukt handikapad utan den..
Och min dator är pajj också.. jäkla bajstolle.. varför har jag sån otur? hmm..
JAJJA!
Kom till skolan idag och gjorde nationella. Det gick faktiskt helt okej enligt mig men bara för det så kommer jag väl få ig på det.. Efter det käkade man snabbis och sen åkte jag hem och kollade på the days of our lives med mamma, som alltid typ!:P och när det var klart stack jag, sophie och mammsi och fikade på josses café, mysigt mysigt!

Nu ska ja snart ut och gå en stund med Mommo och ta en glassss:) som vi har bestämt att göra nu i huuundra år men aldrig blivit av!  dessutom blev han inte alls förvånad över att jag har lyckats tappa min mobil. Sist jag gjorde det sprang han, jag, cassi och leith runt som jävla idioter och letade i flera timmar.. haha:(

och ja, ni som vill nå mig får ringa på hemtelefonen eller nått..
 
HAAAAAAAJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

asså fan!

Jag orkar inteeeeee!!  jag har tappat min mobil!:(
Så himla typiskt asså.. så snälllllllla du som kanske har hittat den på skolan kan väl fan va shysst att lämna den till receptionen. Lönt att ha den om den ändå är spärrad liksom. BLÖÖ! känner mig sjukt handikapad utan den..
Och min dator är pajj också.. jäkla bajstolle.. varför har jag sån otur? hmm..
JAJJA!
Kom till skolan idag och gjorde nationella. Det gick faktiskt helt okej enligt mig men bara för det så kommer jag väl få ig på det.. Efter det käkade man snabbis och sen åkte jag hem och kollade på the days of our lives med mamma, som alltid typ!:P och när det var klart stack jag, sophie och mammsi och fikade på josses café, mysigt mysigt!

Nu ska ja snart ut och gå en stund med Mommo och ta en glassss:) som vi har bestämt att göra nu i huuundra år men aldrig blivit av!  dessutom blev han inte alls förvånad över att jag har lyckats tappa min mobil. Sist jag gjorde det sprang han, jag, cassi och leith runt som jävla idioter och letade i flera timmar.. haha:(

och ja, ni som vill nå mig får ringa på hemtelefonen eller nått..
 
HAAAAAAAJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0