Är sjuk och ligger här och tråkar bara så skriver väl av mig lite nu då..

I onsdags kväll åkte jag hem till emil. Mysigtmysigt  var det och sov riktigt jääkla skönt. Det går verkligen inte att förklara hur skön hans säng än, vill bara dit nu och sova haha. Vi tittade på det nya pogramet på 5an, sverige pussas och kramas. Fy fan vad vi garva haha över ball var det iaf!
För en gångs skull så kom vi upp på morgonen. Upp och duscha snabbt osv sedan ta bussen till skolisen. Tråktråk!
Jobbig och tråkig dag. På samhällen såg vi iallafall en film som hette hotel rawanda eller nått.. sjukt sorlig!!
Vi slutade vid halv 5 så jag stack hem och sov. Sen ringe emil och väckte mig och sa att han var utanför mig, så sprang ner och hämtade honom sen blev det mysmys!
vi gick och la oss tidigt, somnade vid klockan 01.00:O helt sjukt! annars brukar liksom jag somna vid 04.00 eller senare:P...
Vaknade klockan 05.00 och var riktigt pigg!! väckte emil ett antal ggr men han ville bara sova haha.. :( så låg man vaken till klockan 07.00 sen gick jag upp och gjorde omelett och sånt. :P cp määäädd!

Ville bara ligga kvar i sängen och mysa idag men så blev det inte.. var verkligen tvungen att gå till skolan. Vi håller på med projektarbete.. ööver tråkigt.
Fotade i studion lite sen var jag klar, men stannade ändå i skolan till typ 16.00 hmmm:P nörd.

Jaa, men här ligger jag på en fredagskväll, trött, ont i halsen som fan, förkylld och ont i hela kroppen. Känns bara som om jag väntar in feber, skooooojit!
Tack emil för du smitta mig din bajjs:P

Ska göra te nu, sen blir det life of ryan!!


Puss och Kram!

(Dessutom så hade jag och emil 17 månader igår, 1 år och 5 månader.. sjukt vad tiden går fort asså:S)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Är sjuk och ligger här och tråkar bara så skriver väl av mig lite nu då..

2008-04-04 @ 22:50:54

I onsdags kväll åkte jag hem till emil. Mysigtmysigt  var det och sov riktigt jääkla skönt. Det går verkligen inte att förklara hur skön hans säng än, vill bara dit nu och sova haha. Vi tittade på det nya pogramet på 5an, sverige pussas och kramas. Fy fan vad vi garva haha över ball var det iaf!
För en gångs skull så kom vi upp på morgonen. Upp och duscha snabbt osv sedan ta bussen till skolisen. Tråktråk!
Jobbig och tråkig dag. På samhällen såg vi iallafall en film som hette hotel rawanda eller nått.. sjukt sorlig!!
Vi slutade vid halv 5 så jag stack hem och sov. Sen ringe emil och väckte mig och sa att han var utanför mig, så sprang ner och hämtade honom sen blev det mysmys!
vi gick och la oss tidigt, somnade vid klockan 01.00:O helt sjukt! annars brukar liksom jag somna vid 04.00 eller senare:P...
Vaknade klockan 05.00 och var riktigt pigg!! väckte emil ett antal ggr men han ville bara sova haha.. :( så låg man vaken till klockan 07.00 sen gick jag upp och gjorde omelett och sånt. :P cp määäädd!

Ville bara ligga kvar i sängen och mysa idag men så blev det inte.. var verkligen tvungen att gå till skolan. Vi håller på med projektarbete.. ööver tråkigt.
Fotade i studion lite sen var jag klar, men stannade ändå i skolan till typ 16.00 hmmm:P nörd.

Jaa, men här ligger jag på en fredagskväll, trött, ont i halsen som fan, förkylld och ont i hela kroppen. Känns bara som om jag väntar in feber, skooooojit!
Tack emil för du smitta mig din bajjs:P

Ska göra te nu, sen blir det life of ryan!!


Puss och Kram!

(Dessutom så hade jag och emil 17 månader igår, 1 år och 5 månader.. sjukt vad tiden går fort asså:S)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Är sjuk och ligger här och tråkar bara så skriver väl av mig lite nu då..

I onsdags kväll åkte jag hem till emil. Mysigtmysigt  var det och sov riktigt jääkla skönt. Det går verkligen inte att förklara hur skön hans säng än, vill bara dit nu och sova haha. Vi tittade på det nya pogramet på 5an, sverige pussas och kramas. Fy fan vad vi garva haha över ball var det iaf!
För en gångs skull så kom vi upp på morgonen. Upp och duscha snabbt osv sedan ta bussen till skolisen. Tråktråk!
Jobbig och tråkig dag. På samhällen såg vi iallafall en film som hette hotel rawanda eller nått.. sjukt sorlig!!
Vi slutade vid halv 5 så jag stack hem och sov. Sen ringe emil och väckte mig och sa att han var utanför mig, så sprang ner och hämtade honom sen blev det mysmys!
vi gick och la oss tidigt, somnade vid klockan 01.00:O helt sjukt! annars brukar liksom jag somna vid 04.00 eller senare:P...
Vaknade klockan 05.00 och var riktigt pigg!! väckte emil ett antal ggr men han ville bara sova haha.. :( så låg man vaken till klockan 07.00 sen gick jag upp och gjorde omelett och sånt. :P cp määäädd!

Ville bara ligga kvar i sängen och mysa idag men så blev det inte.. var verkligen tvungen att gå till skolan. Vi håller på med projektarbete.. ööver tråkigt.
Fotade i studion lite sen var jag klar, men stannade ändå i skolan till typ 16.00 hmmm:P nörd.

Jaa, men här ligger jag på en fredagskväll, trött, ont i halsen som fan, förkylld och ont i hela kroppen. Känns bara som om jag väntar in feber, skooooojit!
Tack emil för du smitta mig din bajjs:P

Ska göra te nu, sen blir det life of ryan!!


Puss och Kram!

(Dessutom så hade jag och emil 17 månader igår, 1 år och 5 månader.. sjukt vad tiden går fort asså:S)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0