zaranoff

Igår var det jätte trevligt! Mycket vin och mycket zaranoff-shottar för min del igår och det märker man av idag! Usch...
Middagen var jätte god och till efterätt fick vi prinsesstårtor och jag som har varit så sugen på det hur länge som hälst.. jag tryckte i mig tårta och shit som jag mådde illa senare :P men gott var det!
vid 01.00 körde ingrids pappa in oss till lillatorg.. efter det stack vi vidare till möllan :)

Är ensam hemma idag och gaaad vad skönt! Emil kommer snart och ska ta hand om bakismadde..
drack preicis ett glas mjölk och shit det var nog det äckligaste och det opassad just nu. Har fått cp hicka också:P
jajja...  nu ska jag trycka i mig frukost och sedan ska jag försöka plocka upp på mitt rum som jag lovade mammi!


På måndag kväll börjar min resa till Egypten! ångest...


image15













Och visst mår man illa bara man ser på en Zaranoff flaska?!

Kommentarer
Postat av: Josse

Alskling, saknar dig sa. du har blivit en stor flicka, men du kommer alltid att vara min lillasyster. och nej, flaskan sag inte alltfor trevlig ut nej, usch! haha. alskar dig!! puss puss

2007-10-27 @ 20:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

zaranoff

2007-10-27 @ 12:37:44
Igår var det jätte trevligt! Mycket vin och mycket zaranoff-shottar för min del igår och det märker man av idag! Usch...
Middagen var jätte god och till efterätt fick vi prinsesstårtor och jag som har varit så sugen på det hur länge som hälst.. jag tryckte i mig tårta och shit som jag mådde illa senare :P men gott var det!
vid 01.00 körde ingrids pappa in oss till lillatorg.. efter det stack vi vidare till möllan :)

Är ensam hemma idag och gaaad vad skönt! Emil kommer snart och ska ta hand om bakismadde..
drack preicis ett glas mjölk och shit det var nog det äckligaste och det opassad just nu. Har fått cp hicka också:P
jajja...  nu ska jag trycka i mig frukost och sedan ska jag försöka plocka upp på mitt rum som jag lovade mammi!


På måndag kväll börjar min resa till Egypten! ångest...


image15













Och visst mår man illa bara man ser på en Zaranoff flaska?!

Kommentarer

Postat av: Josse

Alskling, saknar dig sa. du har blivit en stor flicka, men du kommer alltid att vara min lillasyster. och nej, flaskan sag inte alltfor trevlig ut nej, usch! haha. alskar dig!! puss puss

2007-10-27 @ 20:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

zaranoff

Igår var det jätte trevligt! Mycket vin och mycket zaranoff-shottar för min del igår och det märker man av idag! Usch...
Middagen var jätte god och till efterätt fick vi prinsesstårtor och jag som har varit så sugen på det hur länge som hälst.. jag tryckte i mig tårta och shit som jag mådde illa senare :P men gott var det!
vid 01.00 körde ingrids pappa in oss till lillatorg.. efter det stack vi vidare till möllan :)

Är ensam hemma idag och gaaad vad skönt! Emil kommer snart och ska ta hand om bakismadde..
drack preicis ett glas mjölk och shit det var nog det äckligaste och det opassad just nu. Har fått cp hicka också:P
jajja...  nu ska jag trycka i mig frukost och sedan ska jag försöka plocka upp på mitt rum som jag lovade mammi!


På måndag kväll börjar min resa till Egypten! ångest...


image15













Och visst mår man illa bara man ser på en Zaranoff flaska?!

Kommentarer
Postat av: Josse

Alskling, saknar dig sa. du har blivit en stor flicka, men du kommer alltid att vara min lillasyster. och nej, flaskan sag inte alltfor trevlig ut nej, usch! haha. alskar dig!! puss puss

2007-10-27 @ 20:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0