Tjosan trosan

Måndag, usch! jag hatar verkligen måndagar, nästan ungefär lika mycket som jag hatar söndagar!
Kunde inte somna igår pga många anledningar, dels för att man bara ligger och tänker på så otroligt många saker. Det är så jobbigt, men jag har kommit fram till vissa saker som jag ska försöka ta tag i innan det verkligen är försent.. Jag kan iallafall erkänna att jag är rätt ledsen över en del saker. Men jag ska försöka lösa det, måste lösa det på något sätt! Men tillslut lyckades jag somna när klockan var runt 04.30 - 05.00!
Och såklart var jag aldeles för trött för att ta mig upp ur sängen i morse, och när jag vaknade och kollade på klockan så var den såklart för mycket, 14.00! Men skönt var det att sova bort dagen så pass mycket ÄNDÅ...

Snart ska jag kolla på en läxa vi fick förra veckan, hemprov i samhälle tills torsdag. bläääää! men lika bra att börja med det tidigare så man inte sitter kvällen innan och får panikooo! 

image2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Tjosan trosan

2007-10-22 @ 15:40:40
Måndag, usch! jag hatar verkligen måndagar, nästan ungefär lika mycket som jag hatar söndagar!
Kunde inte somna igår pga många anledningar, dels för att man bara ligger och tänker på så otroligt många saker. Det är så jobbigt, men jag har kommit fram till vissa saker som jag ska försöka ta tag i innan det verkligen är försent.. Jag kan iallafall erkänna att jag är rätt ledsen över en del saker. Men jag ska försöka lösa det, måste lösa det på något sätt! Men tillslut lyckades jag somna när klockan var runt 04.30 - 05.00!
Och såklart var jag aldeles för trött för att ta mig upp ur sängen i morse, och när jag vaknade och kollade på klockan så var den såklart för mycket, 14.00! Men skönt var det att sova bort dagen så pass mycket ÄNDÅ...

Snart ska jag kolla på en läxa vi fick förra veckan, hemprov i samhälle tills torsdag. bläääää! men lika bra att börja med det tidigare så man inte sitter kvällen innan och får panikooo! 

image2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Tjosan trosan

Måndag, usch! jag hatar verkligen måndagar, nästan ungefär lika mycket som jag hatar söndagar!
Kunde inte somna igår pga många anledningar, dels för att man bara ligger och tänker på så otroligt många saker. Det är så jobbigt, men jag har kommit fram till vissa saker som jag ska försöka ta tag i innan det verkligen är försent.. Jag kan iallafall erkänna att jag är rätt ledsen över en del saker. Men jag ska försöka lösa det, måste lösa det på något sätt! Men tillslut lyckades jag somna när klockan var runt 04.30 - 05.00!
Och såklart var jag aldeles för trött för att ta mig upp ur sängen i morse, och när jag vaknade och kollade på klockan så var den såklart för mycket, 14.00! Men skönt var det att sova bort dagen så pass mycket ÄNDÅ...

Snart ska jag kolla på en läxa vi fick förra veckan, hemprov i samhälle tills torsdag. bläääää! men lika bra att börja med det tidigare så man inte sitter kvällen innan och får panikooo! 

image2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0