Over my head

Idag har det varit en väldigt dryg dag i skolan. precis som varje dag på media ungefär!
Först stack jag och dino och fotade en fotouppgift. Vi skulle fota Torning turso på ett "annurlunda sätt". Liksom ofta vi kan fota turning på ett annurlunda sätt. Så duktiga är vi dock ej!:P Men vi gjorde det, och den lilla biten dit var döden! Sjukt kallt det har blivit, helt sinnes. Men som sagt jag åker snart till värmen och då ska jag tänka på alla er stakare som är kvar i kalla sverige;)

Efter skolan stack jag och Emil hem till mig. Började mysmys och lika mysmys nu med:)
Just nu sitter han bredvid mig och pluggar svenska. Redovisningar gäller det för honom imorn. Och jag som inte har börjat att göra hemprovet i samhälle. Det är bajs!

Dessutom har Emil hittat en sjukt bra kille som var med i norska idol2003, och damn he`s goood! Kurt Nilsen; http://www.youtube.com/watch?v=vmbcMuEA15g 

Jajja nu ska jag störa Pemil med hans läxa!
HEJDÅ :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Over my head

2007-10-25 @ 00:20:19

Idag har det varit en väldigt dryg dag i skolan. precis som varje dag på media ungefär!
Först stack jag och dino och fotade en fotouppgift. Vi skulle fota Torning turso på ett "annurlunda sätt". Liksom ofta vi kan fota turning på ett annurlunda sätt. Så duktiga är vi dock ej!:P Men vi gjorde det, och den lilla biten dit var döden! Sjukt kallt det har blivit, helt sinnes. Men som sagt jag åker snart till värmen och då ska jag tänka på alla er stakare som är kvar i kalla sverige;)

Efter skolan stack jag och Emil hem till mig. Började mysmys och lika mysmys nu med:)
Just nu sitter han bredvid mig och pluggar svenska. Redovisningar gäller det för honom imorn. Och jag som inte har börjat att göra hemprovet i samhälle. Det är bajs!

Dessutom har Emil hittat en sjukt bra kille som var med i norska idol2003, och damn he`s goood! Kurt Nilsen; http://www.youtube.com/watch?v=vmbcMuEA15g 

Jajja nu ska jag störa Pemil med hans läxa!
HEJDÅ :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Over my head

Idag har det varit en väldigt dryg dag i skolan. precis som varje dag på media ungefär!
Först stack jag och dino och fotade en fotouppgift. Vi skulle fota Torning turso på ett "annurlunda sätt". Liksom ofta vi kan fota turning på ett annurlunda sätt. Så duktiga är vi dock ej!:P Men vi gjorde det, och den lilla biten dit var döden! Sjukt kallt det har blivit, helt sinnes. Men som sagt jag åker snart till värmen och då ska jag tänka på alla er stakare som är kvar i kalla sverige;)

Efter skolan stack jag och Emil hem till mig. Började mysmys och lika mysmys nu med:)
Just nu sitter han bredvid mig och pluggar svenska. Redovisningar gäller det för honom imorn. Och jag som inte har börjat att göra hemprovet i samhälle. Det är bajs!

Dessutom har Emil hittat en sjukt bra kille som var med i norska idol2003, och damn he`s goood! Kurt Nilsen; http://www.youtube.com/watch?v=vmbcMuEA15g 

Jajja nu ska jag störa Pemil med hans läxa!
HEJDÅ :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0