iisch

                  image8     

Har tryckt i mig förmycket skit under dagen och just nu känns det bara som om jag håller på att få en allergichock! Det kliar på mina händer och armar som attans OCH mina ben. kommer vakna upp imorgonbitti som en grottmänniska med köttsår på hela kroppen hahah!

Idag har jag även fotat mina småsyskon, sötepellar dem är! Lite svårt att fota dem små liven. Hoppar och har sig och tillslut blev dem utmattade av mitt tjat hur dem ska sitta/stå/skratta och hela faderullan!
Sedan har även min lillebror fyllt 16. Kom lite gäster och vi åt middag tillsammans. Han öppnade presenter och det var rätt trevligt ändå.
och vet nI vaaad?! Om en vecka åker jag till Egypten, (Alltså den 30/10) mycket bandade känslor när det gäller resan. Är sjukt jävla nervös inför flygningarna dit och hem!!! Det är nog verkligen det värsta som finns, att flyga. menmen! Jag får väl försöka klara det, jag menar vad gör man igentligen inte för att ligga i solen och steka sönder sig själv i en hel vecka? :) 

Dessutom firar jag och Emil ett år den 3/11 och då är jag fortfarande kvar i Egypten så det är tråkigt men vad ska man göra.. Vi får ta igen det vi missar när jag kommer hem! Då kan vi t.o.m fira ett år och 4 dagar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

iisch

2007-10-24 @ 00:02:11
                  image8     

Har tryckt i mig förmycket skit under dagen och just nu känns det bara som om jag håller på att få en allergichock! Det kliar på mina händer och armar som attans OCH mina ben. kommer vakna upp imorgonbitti som en grottmänniska med köttsår på hela kroppen hahah!

Idag har jag även fotat mina småsyskon, sötepellar dem är! Lite svårt att fota dem små liven. Hoppar och har sig och tillslut blev dem utmattade av mitt tjat hur dem ska sitta/stå/skratta och hela faderullan!
Sedan har även min lillebror fyllt 16. Kom lite gäster och vi åt middag tillsammans. Han öppnade presenter och det var rätt trevligt ändå.
och vet nI vaaad?! Om en vecka åker jag till Egypten, (Alltså den 30/10) mycket bandade känslor när det gäller resan. Är sjukt jävla nervös inför flygningarna dit och hem!!! Det är nog verkligen det värsta som finns, att flyga. menmen! Jag får väl försöka klara det, jag menar vad gör man igentligen inte för att ligga i solen och steka sönder sig själv i en hel vecka? :) 

Dessutom firar jag och Emil ett år den 3/11 och då är jag fortfarande kvar i Egypten så det är tråkigt men vad ska man göra.. Vi får ta igen det vi missar när jag kommer hem! Då kan vi t.o.m fira ett år och 4 dagar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

iisch

                  image8     

Har tryckt i mig förmycket skit under dagen och just nu känns det bara som om jag håller på att få en allergichock! Det kliar på mina händer och armar som attans OCH mina ben. kommer vakna upp imorgonbitti som en grottmänniska med köttsår på hela kroppen hahah!

Idag har jag även fotat mina småsyskon, sötepellar dem är! Lite svårt att fota dem små liven. Hoppar och har sig och tillslut blev dem utmattade av mitt tjat hur dem ska sitta/stå/skratta och hela faderullan!
Sedan har även min lillebror fyllt 16. Kom lite gäster och vi åt middag tillsammans. Han öppnade presenter och det var rätt trevligt ändå.
och vet nI vaaad?! Om en vecka åker jag till Egypten, (Alltså den 30/10) mycket bandade känslor när det gäller resan. Är sjukt jävla nervös inför flygningarna dit och hem!!! Det är nog verkligen det värsta som finns, att flyga. menmen! Jag får väl försöka klara det, jag menar vad gör man igentligen inte för att ligga i solen och steka sönder sig själv i en hel vecka? :) 

Dessutom firar jag och Emil ett år den 3/11 och då är jag fortfarande kvar i Egypten så det är tråkigt men vad ska man göra.. Vi får ta igen det vi missar när jag kommer hem! Då kan vi t.o.m fira ett år och 4 dagar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0