I´m back!

Här ser man! Har tagit bort min gamla blogg och gjort en ny. Därför tänker jag bara skriva lite bajs saker i mitt första inlägg.

Fullständigt namn:  Madeleine Andrén
Födelsedatum:  14 April
bor: slottstaden, Malmö
ögonfärg: blå gröna
hårfärg: Blond (riktiga är ljusbrun)
skostorlek: 39-40
höger eller vänsterhänt: höger
stjärntecken: vädur

STEG 2
Skor som du bar idag: svarta loafers
dina svagheter: rätt myycket ändå:P
rädsla: flyyyga!
målsättning:  ingen aning..

STEG 3
första tanke när du vaknar:  Vill inte gå upp! vill ligga kvar i mörkret i min mysiga säng!
när somna du igår: pemil och jag somna vid typ 5.00 efter vi hade fått gå hem från jävla limhamn för bussarna hade slutat gå, såklart! :/

STEG 4
Pepsi eller Coca Cola: spela roll?! :S :P
McDonald's eller Burger King:  mc donalds... tror jag
Lipton ice tea eller Nestea:  haha vet iiikke
choklad eller vanilj: choklad när man ska ha mens å vanilj annars :P

STEG 5
svär du:  haha afan fast för det mesta använder jag bajs istället för fan...8-)
sjunger du: haha jo det gör jag väl, men låter hemskt!:P
duschar du varje dag: oh yesss
gillar du skolan: haha "jia" skolan är det värsta jag vet..
tror du på dig själv:  ....
kommer du överens med dina föräldrar: ja, älskar dem! :)

STEG 6
Har du under den senaste månaden druckit alkohol:  arrååå:)
rökt: jaops
shoppat: jo det haveeer jaag!
ätit en hel ask mysli: haha nejjj :P
ätit sushi: nä, men borde göra snart!
stått på scen: jaa för det har jag! ;P
skejtat: haha jiaa
bakat: aråå :)
stulit något: haha jaa :$.. och det ska vi inte tala om!

STEG 7

Har du någonsin...
Däckat eller varit jättefull? haha jo kan ha hänt :$
Blivit kallad saker? jaa antagligen
Blivit nerslagen?  nej

STEG 8 i framtiden...
Namn på barn? jaaduu, finns många cp namn jag vill ha :P
Hur vill du dö? vill inte döö
Vad vill du bli när du blir gammal? ung! :P

STEG 9
Antal människor du skulle ge ditt liv för: För tre personer<3
Antal cd.skivor: lyssnar inte på cd skivor
Antal piercnings: öronen och naveln
Antal Tatueringar: snartsnart;)
Hur många gånger du varit med i tidningen: 2 ggr kanske hahah
Antal saker jag ångrar:  rätt mycket ÄNDÅ men vad ska man gööra? :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

I´m back!

2007-10-22 @ 01:52:12

Här ser man! Har tagit bort min gamla blogg och gjort en ny. Därför tänker jag bara skriva lite bajs saker i mitt första inlägg.

Fullständigt namn:  Madeleine Andrén
Födelsedatum:  14 April
bor: slottstaden, Malmö
ögonfärg: blå gröna
hårfärg: Blond (riktiga är ljusbrun)
skostorlek: 39-40
höger eller vänsterhänt: höger
stjärntecken: vädur

STEG 2
Skor som du bar idag: svarta loafers
dina svagheter: rätt myycket ändå:P
rädsla: flyyyga!
målsättning:  ingen aning..

STEG 3
första tanke när du vaknar:  Vill inte gå upp! vill ligga kvar i mörkret i min mysiga säng!
när somna du igår: pemil och jag somna vid typ 5.00 efter vi hade fått gå hem från jävla limhamn för bussarna hade slutat gå, såklart! :/

STEG 4
Pepsi eller Coca Cola: spela roll?! :S :P
McDonald's eller Burger King:  mc donalds... tror jag
Lipton ice tea eller Nestea:  haha vet iiikke
choklad eller vanilj: choklad när man ska ha mens å vanilj annars :P

STEG 5
svär du:  haha afan fast för det mesta använder jag bajs istället för fan...8-)
sjunger du: haha jo det gör jag väl, men låter hemskt!:P
duschar du varje dag: oh yesss
gillar du skolan: haha "jia" skolan är det värsta jag vet..
tror du på dig själv:  ....
kommer du överens med dina föräldrar: ja, älskar dem! :)

STEG 6
Har du under den senaste månaden druckit alkohol:  arrååå:)
rökt: jaops
shoppat: jo det haveeer jaag!
ätit en hel ask mysli: haha nejjj :P
ätit sushi: nä, men borde göra snart!
stått på scen: jaa för det har jag! ;P
skejtat: haha jiaa
bakat: aråå :)
stulit något: haha jaa :$.. och det ska vi inte tala om!

STEG 7

Har du någonsin...
Däckat eller varit jättefull? haha jo kan ha hänt :$
Blivit kallad saker? jaa antagligen
Blivit nerslagen?  nej

STEG 8 i framtiden...
Namn på barn? jaaduu, finns många cp namn jag vill ha :P
Hur vill du dö? vill inte döö
Vad vill du bli när du blir gammal? ung! :P

STEG 9
Antal människor du skulle ge ditt liv för: För tre personer<3
Antal cd.skivor: lyssnar inte på cd skivor
Antal piercnings: öronen och naveln
Antal Tatueringar: snartsnart;)
Hur många gånger du varit med i tidningen: 2 ggr kanske hahah
Antal saker jag ångrar:  rätt mycket ÄNDÅ men vad ska man gööra? :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

I´m back!

Här ser man! Har tagit bort min gamla blogg och gjort en ny. Därför tänker jag bara skriva lite bajs saker i mitt första inlägg.

Fullständigt namn:  Madeleine Andrén
Födelsedatum:  14 April
bor: slottstaden, Malmö
ögonfärg: blå gröna
hårfärg: Blond (riktiga är ljusbrun)
skostorlek: 39-40
höger eller vänsterhänt: höger
stjärntecken: vädur

STEG 2
Skor som du bar idag: svarta loafers
dina svagheter: rätt myycket ändå:P
rädsla: flyyyga!
målsättning:  ingen aning..

STEG 3
första tanke när du vaknar:  Vill inte gå upp! vill ligga kvar i mörkret i min mysiga säng!
när somna du igår: pemil och jag somna vid typ 5.00 efter vi hade fått gå hem från jävla limhamn för bussarna hade slutat gå, såklart! :/

STEG 4
Pepsi eller Coca Cola: spela roll?! :S :P
McDonald's eller Burger King:  mc donalds... tror jag
Lipton ice tea eller Nestea:  haha vet iiikke
choklad eller vanilj: choklad när man ska ha mens å vanilj annars :P

STEG 5
svär du:  haha afan fast för det mesta använder jag bajs istället för fan...8-)
sjunger du: haha jo det gör jag väl, men låter hemskt!:P
duschar du varje dag: oh yesss
gillar du skolan: haha "jia" skolan är det värsta jag vet..
tror du på dig själv:  ....
kommer du överens med dina föräldrar: ja, älskar dem! :)

STEG 6
Har du under den senaste månaden druckit alkohol:  arrååå:)
rökt: jaops
shoppat: jo det haveeer jaag!
ätit en hel ask mysli: haha nejjj :P
ätit sushi: nä, men borde göra snart!
stått på scen: jaa för det har jag! ;P
skejtat: haha jiaa
bakat: aråå :)
stulit något: haha jaa :$.. och det ska vi inte tala om!

STEG 7

Har du någonsin...
Däckat eller varit jättefull? haha jo kan ha hänt :$
Blivit kallad saker? jaa antagligen
Blivit nerslagen?  nej

STEG 8 i framtiden...
Namn på barn? jaaduu, finns många cp namn jag vill ha :P
Hur vill du dö? vill inte döö
Vad vill du bli när du blir gammal? ung! :P

STEG 9
Antal människor du skulle ge ditt liv för: För tre personer<3
Antal cd.skivor: lyssnar inte på cd skivor
Antal piercnings: öronen och naveln
Antal Tatueringar: snartsnart;)
Hur många gånger du varit med i tidningen: 2 ggr kanske hahah
Antal saker jag ångrar:  rätt mycket ÄNDÅ men vad ska man gööra? :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0