Babyboo

image16

Igårkväll vad jag med Emil och han åkte tidigt i eftermiddags. kommer sakna honom jätte mycket.. 10 dagar är inte mycket men det kommer säkert att kännas som en sjukt lång tid! Jag kommer verkligen sakna att inte somna bredvid honom under dem dagarna! Som tur är kommer han hit efter hans match ikväll och sover här :) cpcpcpcpcpmys, längtar!
På lördag firar jag och Emil 1 år tillsammans. Helt sjukt vad tiden har gått fort. Kommer ihåg det som igår när vi blev tillsammans. Och nu är det 1 år. Baby, I fucking love you!<3



Imorgon kommer Josse hem! fy fan vad jag har längtat efter henne, galet! Sen på kvällen flyger Josse och jag till Stockholm och sedan på tisdag flyger vi till Egypten. Har jätte blandade känslor inför resan...liksom flyga, 4 ggr?! aaaah kommer få anfall! hatar att fyga, jätte mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Babyboo

2007-10-28 @ 19:28:50
image16

Igårkväll vad jag med Emil och han åkte tidigt i eftermiddags. kommer sakna honom jätte mycket.. 10 dagar är inte mycket men det kommer säkert att kännas som en sjukt lång tid! Jag kommer verkligen sakna att inte somna bredvid honom under dem dagarna! Som tur är kommer han hit efter hans match ikväll och sover här :) cpcpcpcpcpmys, längtar!
På lördag firar jag och Emil 1 år tillsammans. Helt sjukt vad tiden har gått fort. Kommer ihåg det som igår när vi blev tillsammans. Och nu är det 1 år. Baby, I fucking love you!<3



Imorgon kommer Josse hem! fy fan vad jag har längtat efter henne, galet! Sen på kvällen flyger Josse och jag till Stockholm och sedan på tisdag flyger vi till Egypten. Har jätte blandade känslor inför resan...liksom flyga, 4 ggr?! aaaah kommer få anfall! hatar att fyga, jätte mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Babyboo

image16

Igårkväll vad jag med Emil och han åkte tidigt i eftermiddags. kommer sakna honom jätte mycket.. 10 dagar är inte mycket men det kommer säkert att kännas som en sjukt lång tid! Jag kommer verkligen sakna att inte somna bredvid honom under dem dagarna! Som tur är kommer han hit efter hans match ikväll och sover här :) cpcpcpcpcpmys, längtar!
På lördag firar jag och Emil 1 år tillsammans. Helt sjukt vad tiden har gått fort. Kommer ihåg det som igår när vi blev tillsammans. Och nu är det 1 år. Baby, I fucking love you!<3



Imorgon kommer Josse hem! fy fan vad jag har längtat efter henne, galet! Sen på kvällen flyger Josse och jag till Stockholm och sedan på tisdag flyger vi till Egypten. Har jätte blandade känslor inför resan...liksom flyga, 4 ggr?! aaaah kommer få anfall! hatar att fyga, jätte mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0