Any other world

Har precis lämnat Emil vid bussen och det känns jätte tråkigt att iinte träffa honom på 10 dagar! Känns överraskande konstigt :S Trodde fan inte att det skulle vara så här jobbigt. blä. Längtar redan tills jag kommer hem och träffar honom igen, det kommer bli cp mysigt! :) 
Men nu ska jag till Egypten och ligga i solen. Ska försöka komma hem brun som fan, för annars är denna resa riktigt jävla onödig:P

Emil, du är det bästa som hänt mig, någonsin! Och jag älskar dig så otroligt cpcpcpcp mycket. Går inte att beskriva. Kommer tänka på dig och sakna dig varje liten sekund som går :)! Love love!

Nu ska jag packa resten och sedan blir det dagst för mig att åka till sturup och ta flyget till la sthlm och sedan imorgon bitti flyget till eypten! USCH INTE FLYYYYGA! aaah anfalll...

PEAAACE! 
image19

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Any other world

2007-10-29 @ 18:06:44
Har precis lämnat Emil vid bussen och det känns jätte tråkigt att iinte träffa honom på 10 dagar! Känns överraskande konstigt :S Trodde fan inte att det skulle vara så här jobbigt. blä. Längtar redan tills jag kommer hem och träffar honom igen, det kommer bli cp mysigt! :) 
Men nu ska jag till Egypten och ligga i solen. Ska försöka komma hem brun som fan, för annars är denna resa riktigt jävla onödig:P

Emil, du är det bästa som hänt mig, någonsin! Och jag älskar dig så otroligt cpcpcpcp mycket. Går inte att beskriva. Kommer tänka på dig och sakna dig varje liten sekund som går :)! Love love!

Nu ska jag packa resten och sedan blir det dagst för mig att åka till sturup och ta flyget till la sthlm och sedan imorgon bitti flyget till eypten! USCH INTE FLYYYYGA! aaah anfalll...

PEAAACE! 
image19

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Any other world

Har precis lämnat Emil vid bussen och det känns jätte tråkigt att iinte träffa honom på 10 dagar! Känns överraskande konstigt :S Trodde fan inte att det skulle vara så här jobbigt. blä. Längtar redan tills jag kommer hem och träffar honom igen, det kommer bli cp mysigt! :) 
Men nu ska jag till Egypten och ligga i solen. Ska försöka komma hem brun som fan, för annars är denna resa riktigt jävla onödig:P

Emil, du är det bästa som hänt mig, någonsin! Och jag älskar dig så otroligt cpcpcpcp mycket. Går inte att beskriva. Kommer tänka på dig och sakna dig varje liten sekund som går :)! Love love!

Nu ska jag packa resten och sedan blir det dagst för mig att åka till sturup och ta flyget till la sthlm och sedan imorgon bitti flyget till eypten! USCH INTE FLYYYYGA! aaah anfalll...

PEAAACE! 
image19

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0