Take care cus i`m coming in

image27


Igår var det öppethus på Mediegymnasiet och Jag, Emma och Dino var konsulter. Var på skolan från 09.40 till 20.30, frivilligt! haha herregud. Men det var kul.. Det ändå vi gjorde i princip var att hänga vid kaffeatomaten och drack varmchoklad i lärarrummet.
Som belöning fick vi en biobiljett och lite extra duktighetspoäng;)
Emil kom vid 22.00 och mysigt var det. Som alltid.

Just nu lyssnar jag på kents nya skiva,
den är bra.
den är annurluna.
den är bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Take care cus i`m coming in

2007-11-22 @ 17:37:58
image27


Igår var det öppethus på Mediegymnasiet och Jag, Emma och Dino var konsulter. Var på skolan från 09.40 till 20.30, frivilligt! haha herregud. Men det var kul.. Det ändå vi gjorde i princip var att hänga vid kaffeatomaten och drack varmchoklad i lärarrummet.
Som belöning fick vi en biobiljett och lite extra duktighetspoäng;)
Emil kom vid 22.00 och mysigt var det. Som alltid.

Just nu lyssnar jag på kents nya skiva,
den är bra.
den är annurluna.
den är bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Take care cus i`m coming in

image27


Igår var det öppethus på Mediegymnasiet och Jag, Emma och Dino var konsulter. Var på skolan från 09.40 till 20.30, frivilligt! haha herregud. Men det var kul.. Det ändå vi gjorde i princip var att hänga vid kaffeatomaten och drack varmchoklad i lärarrummet.
Som belöning fick vi en biobiljett och lite extra duktighetspoäng;)
Emil kom vid 22.00 och mysigt var det. Som alltid.

Just nu lyssnar jag på kents nya skiva,
den är bra.
den är annurluna.
den är bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0