So weak, so weak

Jobbig dag idag, som fan! Stressad och sjukt stressad. Jag försöker vara duktig, men det går inte så bra.
Projektarbetet går väl okej, kanske. Metro och allt annat bajs. Jag är helt slutkörd. Min skalle är så jävla slut nu. Så  skönt med helg nu, sjuktsjuktsjuktsjuktSjukt!
Emil var här en stund och tog hand om mig. love you! Och nu åkte han hem med den gula för han har tidig match imorn.
Ska sova  nu tror jag, för trött för att äns komma på något tråkigt att skriva.

Hejdå idioter





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

So weak, so weak

2007-11-24 @ 00:20:55
Jobbig dag idag, som fan! Stressad och sjukt stressad. Jag försöker vara duktig, men det går inte så bra.
Projektarbetet går väl okej, kanske. Metro och allt annat bajs. Jag är helt slutkörd. Min skalle är så jävla slut nu. Så  skönt med helg nu, sjuktsjuktsjuktsjuktSjukt!
Emil var här en stund och tog hand om mig. love you! Och nu åkte han hem med den gula för han har tidig match imorn.
Ska sova  nu tror jag, för trött för att äns komma på något tråkigt att skriva.

Hejdå idioter





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

So weak, so weak

Jobbig dag idag, som fan! Stressad och sjukt stressad. Jag försöker vara duktig, men det går inte så bra.
Projektarbetet går väl okej, kanske. Metro och allt annat bajs. Jag är helt slutkörd. Min skalle är så jävla slut nu. Så  skönt med helg nu, sjuktsjuktsjuktsjuktSjukt!
Emil var här en stund och tog hand om mig. love you! Och nu åkte han hem med den gula för han har tidig match imorn.
Ska sova  nu tror jag, för trött för att äns komma på något tråkigt att skriva.

Hejdå idioter





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0