Rockar hårt nu asså

Helgen var-
Mysig
Chill
Mysig
och Mysig

Det behövdes verkligen för att klara av denna vecka in school
men fan vad jag inte kommer klara av det.
Har redan missat en långlånglång lektion i morse, och det är bara måndag.
Vi gick upp när vi skulle, klockan 08.00, duschade och sedan gick vi och la oss igen (som vi inte borde ha gjort) och vaknade klockan 11.15,
Känns ju verkligen så underbart.
Ikväll är det two and a half men.. Men känns som om jag kommer slockna när som helst, är riktigt trött i huvudet. Borde göra svenskaläxa som vi har tills imorgon fuckfuckfuck.
jag orkaaaar inteeeeee!!!!! 
hejdåååååååååå

Kommentarer
Postat av: emelie

hej :) bara undra om mitt mejl har kommit fram?

2007-11-26 @ 18:36:27
URL: http://emeliesstil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Rockar hårt nu asså

2007-11-26 @ 18:23:10
Helgen var-
Mysig
Chill
Mysig
och Mysig

Det behövdes verkligen för att klara av denna vecka in school
men fan vad jag inte kommer klara av det.
Har redan missat en långlånglång lektion i morse, och det är bara måndag.
Vi gick upp när vi skulle, klockan 08.00, duschade och sedan gick vi och la oss igen (som vi inte borde ha gjort) och vaknade klockan 11.15,
Känns ju verkligen så underbart.
Ikväll är det two and a half men.. Men känns som om jag kommer slockna när som helst, är riktigt trött i huvudet. Borde göra svenskaläxa som vi har tills imorgon fuckfuckfuck.
jag orkaaaar inteeeeee!!!!! 
hejdåååååååååå

Kommentarer

Postat av: emelie

hej :) bara undra om mitt mejl har kommit fram?

2007-11-26 @ 18:36:27
URL: http://emeliesstil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Rockar hårt nu asså

Helgen var-
Mysig
Chill
Mysig
och Mysig

Det behövdes verkligen för att klara av denna vecka in school
men fan vad jag inte kommer klara av det.
Har redan missat en långlånglång lektion i morse, och det är bara måndag.
Vi gick upp när vi skulle, klockan 08.00, duschade och sedan gick vi och la oss igen (som vi inte borde ha gjort) och vaknade klockan 11.15,
Känns ju verkligen så underbart.
Ikväll är det two and a half men.. Men känns som om jag kommer slockna när som helst, är riktigt trött i huvudet. Borde göra svenskaläxa som vi har tills imorgon fuckfuckfuck.
jag orkaaaar inteeeeee!!!!! 
hejdåååååååååå

Kommentarer
Postat av: emelie

hej :) bara undra om mitt mejl har kommit fram?

2007-11-26 @ 18:36:27
URL: http://emeliesstil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0