Over my head

Tillbaka från skolan och som vanligt har det varit en kaosad dag.
Började med gympa klockan 10.00 och när jag väl hade dragit mig upp ur sängen, gjort mig iordning och äntligen har pallat cykla mig dit så får man reda på att vår lärare har fastnat med sin bil på vägen från trelleborg, så gymnastiken var inställd!
Så vi hade rast från klockan 10.00 till 12.20.. yeah!
Sedan hade man glömt skolkortet hemma så man fick ingen mat i skolan.
Vår sista lektion var multimedia.. jag satt som en skitzo och snackade med mig själv under lektionen och dessutom satt jag och pratade svengelska, jag ägooor på de assåååe! höhöh

image30



PUSSS

Kommentarer
Postat av: emelie

svar: jag har svarat :)

2007-11-27 @ 17:30:02
URL: http://emeliesstil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Over my head

2007-11-27 @ 16:02:45
Tillbaka från skolan och som vanligt har det varit en kaosad dag.
Började med gympa klockan 10.00 och när jag väl hade dragit mig upp ur sängen, gjort mig iordning och äntligen har pallat cykla mig dit så får man reda på att vår lärare har fastnat med sin bil på vägen från trelleborg, så gymnastiken var inställd!
Så vi hade rast från klockan 10.00 till 12.20.. yeah!
Sedan hade man glömt skolkortet hemma så man fick ingen mat i skolan.
Vår sista lektion var multimedia.. jag satt som en skitzo och snackade med mig själv under lektionen och dessutom satt jag och pratade svengelska, jag ägooor på de assåååe! höhöh

image30



PUSSS

Kommentarer

Postat av: emelie

svar: jag har svarat :)

2007-11-27 @ 17:30:02
URL: http://emeliesstil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Over my head

Tillbaka från skolan och som vanligt har det varit en kaosad dag.
Började med gympa klockan 10.00 och när jag väl hade dragit mig upp ur sängen, gjort mig iordning och äntligen har pallat cykla mig dit så får man reda på att vår lärare har fastnat med sin bil på vägen från trelleborg, så gymnastiken var inställd!
Så vi hade rast från klockan 10.00 till 12.20.. yeah!
Sedan hade man glömt skolkortet hemma så man fick ingen mat i skolan.
Vår sista lektion var multimedia.. jag satt som en skitzo och snackade med mig själv under lektionen och dessutom satt jag och pratade svengelska, jag ägooor på de assåååe! höhöh

image30



PUSSS

Kommentarer
Postat av: emelie

svar: jag har svarat :)

2007-11-27 @ 17:30:02
URL: http://emeliesstil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0