mysigt

image21

I lördags fick jag order om att vara klädd och klar klockan 12.00. Emil kom och hämtade mig och jag var nyfiken som en idiot vad han hade planerat för överraskning:P Han tog med mig till bussen och sedan åkte vi till centralen. När vi väl var på centralen förklarade han att vi skulla åka till Danmark! Sjukt mysigt :).
Gick och kollade runt lite i köpenhamn. Vi fick syn på ett jätte fint linne som jag sedan fick av honom och han hittade även en snygg t-shirt.
Efter det stack vi självklart och åt pölse :Pmums! vi gick ner mot hamnen och satte oss. 
När klockan närmade sig 19.00 gick vi till tåget och åkte hem.
När vi väl var på centralen igen satte vi oss och fikade på EH. GOTTIGOTT!
Efter det åkte vi hem till honom och kollade på film. Vi har haft det riktigt mysigt!!
 Sov där tills idag och igår så hade vi bingokväll haha. (Som vi även kommer ha på söndag igen haha:P)

Ett år du och jag.. Och vi har en lång och underbar til framför oss, bara du och jag. Tack pemil för en underbar dag i danmark. Underbaring!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

mysigt

2007-11-12 @ 19:01:23
image21

I lördags fick jag order om att vara klädd och klar klockan 12.00. Emil kom och hämtade mig och jag var nyfiken som en idiot vad han hade planerat för överraskning:P Han tog med mig till bussen och sedan åkte vi till centralen. När vi väl var på centralen förklarade han att vi skulla åka till Danmark! Sjukt mysigt :).
Gick och kollade runt lite i köpenhamn. Vi fick syn på ett jätte fint linne som jag sedan fick av honom och han hittade även en snygg t-shirt.
Efter det stack vi självklart och åt pölse :Pmums! vi gick ner mot hamnen och satte oss. 
När klockan närmade sig 19.00 gick vi till tåget och åkte hem.
När vi väl var på centralen igen satte vi oss och fikade på EH. GOTTIGOTT!
Efter det åkte vi hem till honom och kollade på film. Vi har haft det riktigt mysigt!!
 Sov där tills idag och igår så hade vi bingokväll haha. (Som vi även kommer ha på söndag igen haha:P)

Ett år du och jag.. Och vi har en lång och underbar til framför oss, bara du och jag. Tack pemil för en underbar dag i danmark. Underbaring!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

mysigt

image21

I lördags fick jag order om att vara klädd och klar klockan 12.00. Emil kom och hämtade mig och jag var nyfiken som en idiot vad han hade planerat för överraskning:P Han tog med mig till bussen och sedan åkte vi till centralen. När vi väl var på centralen förklarade han att vi skulla åka till Danmark! Sjukt mysigt :).
Gick och kollade runt lite i köpenhamn. Vi fick syn på ett jätte fint linne som jag sedan fick av honom och han hittade även en snygg t-shirt.
Efter det stack vi självklart och åt pölse :Pmums! vi gick ner mot hamnen och satte oss. 
När klockan närmade sig 19.00 gick vi till tåget och åkte hem.
När vi väl var på centralen igen satte vi oss och fikade på EH. GOTTIGOTT!
Efter det åkte vi hem till honom och kollade på film. Vi har haft det riktigt mysigt!!
 Sov där tills idag och igår så hade vi bingokväll haha. (Som vi även kommer ha på söndag igen haha:P)

Ett år du och jag.. Och vi har en lång och underbar til framför oss, bara du och jag. Tack pemil för en underbar dag i danmark. Underbaring!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0