korv

Imorse vaknade man med Emil bredvid sig, och jag ville verkligen inte gå upp ur sängen! ville bara ligga kvar och mysa. Bläää!
Sitter i skolan nu, usch vad tråkigt. Känner verkligen att jag inte är på bra humör idag.. vill bara hem och slänga mig i sängen. Kommer antagligen åka till emil ikväll. Längtar! blev inte så mycket mys igår, jag råkade somna sjukt tidigt:P Sedan imorgon börjar vårat jävla projektarbete i skolan..jippie asså! Verkar så sjukt drygt. Mycket klydd osv, menmen!
På kvällen blir det bio, saw 4. Kommer blir ball :P Men ville heldre gå på lördagen men det ville inte julia och dino (bara för att dem vill ha jävla goodiebag, eller vad fan det heter som man får på prämierer.)

Nu har vi foto, fäään vad ball asså..så bulllllll...

JAJJA HEJDÅ BAJSKORVAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

korv

2007-11-15 @ 12:49:16
Imorse vaknade man med Emil bredvid sig, och jag ville verkligen inte gå upp ur sängen! ville bara ligga kvar och mysa. Bläää!
Sitter i skolan nu, usch vad tråkigt. Känner verkligen att jag inte är på bra humör idag.. vill bara hem och slänga mig i sängen. Kommer antagligen åka till emil ikväll. Längtar! blev inte så mycket mys igår, jag råkade somna sjukt tidigt:P Sedan imorgon börjar vårat jävla projektarbete i skolan..jippie asså! Verkar så sjukt drygt. Mycket klydd osv, menmen!
På kvällen blir det bio, saw 4. Kommer blir ball :P Men ville heldre gå på lördagen men det ville inte julia och dino (bara för att dem vill ha jävla goodiebag, eller vad fan det heter som man får på prämierer.)

Nu har vi foto, fäään vad ball asså..så bulllllll...

JAJJA HEJDÅ BAJSKORVAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

korv

Imorse vaknade man med Emil bredvid sig, och jag ville verkligen inte gå upp ur sängen! ville bara ligga kvar och mysa. Bläää!
Sitter i skolan nu, usch vad tråkigt. Känner verkligen att jag inte är på bra humör idag.. vill bara hem och slänga mig i sängen. Kommer antagligen åka till emil ikväll. Längtar! blev inte så mycket mys igår, jag råkade somna sjukt tidigt:P Sedan imorgon börjar vårat jävla projektarbete i skolan..jippie asså! Verkar så sjukt drygt. Mycket klydd osv, menmen!
På kvällen blir det bio, saw 4. Kommer blir ball :P Men ville heldre gå på lördagen men det ville inte julia och dino (bara för att dem vill ha jävla goodiebag, eller vad fan det heter som man får på prämierer.)

Nu har vi foto, fäään vad ball asså..så bulllllll...

JAJJA HEJDÅ BAJSKORVAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0