kommer inte på någon rubrik

Vaknade självkart försent imorse så gympan missade man idag, igen! Jag var inte den ända som missade den utan Dino gjorde detsamma. När klockan var 11.30 mötte jag upp dino vid stan. Han sprang inoom weekday och köpte en jacka och sedan åkte vi till skolan.
Vi hade bara en lektion, multimedia som känns rätt jävla onödigt. Rätt mycket snoksnok på datorn istället för att sitta och göra sina tecknade filmer i frash.
Vi slutade vid 15.00 och då åkte Emma, Jag och Dino in till stanisen en snabbis och sedan him!
Började med mitt svenska arbete, och när jag hade skrivit hälften så åkte jag med familjen till farfar som fyller år idag. Åt smörgåstårta och massa prinsesstårta. GOTT! :D
Och nu sitter jag här igen och ska göra klart min jävla recension.. Bläääääääääääää !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

kommer inte på någon rubrik

2007-11-13 @ 20:27:59

Vaknade självkart försent imorse så gympan missade man idag, igen! Jag var inte den ända som missade den utan Dino gjorde detsamma. När klockan var 11.30 mötte jag upp dino vid stan. Han sprang inoom weekday och köpte en jacka och sedan åkte vi till skolan.
Vi hade bara en lektion, multimedia som känns rätt jävla onödigt. Rätt mycket snoksnok på datorn istället för att sitta och göra sina tecknade filmer i frash.
Vi slutade vid 15.00 och då åkte Emma, Jag och Dino in till stanisen en snabbis och sedan him!
Började med mitt svenska arbete, och när jag hade skrivit hälften så åkte jag med familjen till farfar som fyller år idag. Åt smörgåstårta och massa prinsesstårta. GOTT! :D
Och nu sitter jag här igen och ska göra klart min jävla recension.. Bläääääääääääää !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

kommer inte på någon rubrik

Vaknade självkart försent imorse så gympan missade man idag, igen! Jag var inte den ända som missade den utan Dino gjorde detsamma. När klockan var 11.30 mötte jag upp dino vid stan. Han sprang inoom weekday och köpte en jacka och sedan åkte vi till skolan.
Vi hade bara en lektion, multimedia som känns rätt jävla onödigt. Rätt mycket snoksnok på datorn istället för att sitta och göra sina tecknade filmer i frash.
Vi slutade vid 15.00 och då åkte Emma, Jag och Dino in till stanisen en snabbis och sedan him!
Började med mitt svenska arbete, och när jag hade skrivit hälften så åkte jag med familjen till farfar som fyller år idag. Åt smörgåstårta och massa prinsesstårta. GOTT! :D
Och nu sitter jag här igen och ska göra klart min jävla recension.. Bläääääääääääää !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0