Hejhopp

Kom precis hem från skolan. Idag har det varit en riktig dödar måndag. Fått reda på ig varningar och fan vad man bara tappar lusten helt för att försöka jobba bort dem.

Bion i fredags var nice. sjukt äcklig var den haha men den var faktiskt bra..
Men ingen goodiebag fick man:( höhö
Efter bion åkte jag till emil, och som tur var åkte ju dino också samma buss med mig så det var ju najjjs.
I lördags låg vi bara kvar i sängen hela dagen, (och möjligtvis soffan) och glodde på high school musical, 1 och 2! haha sjukt ball, jag tyckte dem var skitbra medans emil bara tyckte att dem var extremt töntiga. Men jag är töntig och just därför gillar jag töndiga filmer:(
i söndags blev det chill och sedan åkte vi hem till mig. Missade bingo night :( men det får vi göra på söndag istället asssååå.

Idag började man dessutom med "metro" veckan. Hela denna veckan ska jag och en tjej från text ut och fråga en person en fråga och sedan fota. och dagens fråga imorgon är "brukar du köpa dina julklappar på nätet?"  Så imorn kommer ni att se en kille som heter Paul Johansson som kan tänka sig att köpa julklappar på nätet 8-)

Nu ska jag ta på mig mina mjukis och sedan kasta mig i säng för att glo på tv.. så trött så trött så trött jag är.

Hejdåååimage25












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Hejhopp

2007-11-19 @ 15:59:12
Kom precis hem från skolan. Idag har det varit en riktig dödar måndag. Fått reda på ig varningar och fan vad man bara tappar lusten helt för att försöka jobba bort dem.

Bion i fredags var nice. sjukt äcklig var den haha men den var faktiskt bra..
Men ingen goodiebag fick man:( höhö
Efter bion åkte jag till emil, och som tur var åkte ju dino också samma buss med mig så det var ju najjjs.
I lördags låg vi bara kvar i sängen hela dagen, (och möjligtvis soffan) och glodde på high school musical, 1 och 2! haha sjukt ball, jag tyckte dem var skitbra medans emil bara tyckte att dem var extremt töntiga. Men jag är töntig och just därför gillar jag töndiga filmer:(
i söndags blev det chill och sedan åkte vi hem till mig. Missade bingo night :( men det får vi göra på söndag istället asssååå.

Idag började man dessutom med "metro" veckan. Hela denna veckan ska jag och en tjej från text ut och fråga en person en fråga och sedan fota. och dagens fråga imorgon är "brukar du köpa dina julklappar på nätet?"  Så imorn kommer ni att se en kille som heter Paul Johansson som kan tänka sig att köpa julklappar på nätet 8-)

Nu ska jag ta på mig mina mjukis och sedan kasta mig i säng för att glo på tv.. så trött så trött så trött jag är.

Hejdåååimage25












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Hejhopp

Kom precis hem från skolan. Idag har det varit en riktig dödar måndag. Fått reda på ig varningar och fan vad man bara tappar lusten helt för att försöka jobba bort dem.

Bion i fredags var nice. sjukt äcklig var den haha men den var faktiskt bra..
Men ingen goodiebag fick man:( höhö
Efter bion åkte jag till emil, och som tur var åkte ju dino också samma buss med mig så det var ju najjjs.
I lördags låg vi bara kvar i sängen hela dagen, (och möjligtvis soffan) och glodde på high school musical, 1 och 2! haha sjukt ball, jag tyckte dem var skitbra medans emil bara tyckte att dem var extremt töntiga. Men jag är töntig och just därför gillar jag töndiga filmer:(
i söndags blev det chill och sedan åkte vi hem till mig. Missade bingo night :( men det får vi göra på söndag istället asssååå.

Idag började man dessutom med "metro" veckan. Hela denna veckan ska jag och en tjej från text ut och fråga en person en fråga och sedan fota. och dagens fråga imorgon är "brukar du köpa dina julklappar på nätet?"  Så imorn kommer ni att se en kille som heter Paul Johansson som kan tänka sig att köpa julklappar på nätet 8-)

Nu ska jag ta på mig mina mjukis och sedan kasta mig i säng för att glo på tv.. så trött så trött så trött jag är.

Hejdåååimage25












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0