Ät bajs Egyptier!

egypten

Tillbacks i malmö och bättre kan det verkligen inte bli! Som jag har längtat alltså..
Jag kommer aldrig mer åka till Egypten tror jag. Det var underbart väder och perfekt värme osv men det som gjorde resan sjukt obehaglig var just Egypterna! I Egypten är dem muslimer och jag har nog aldrig insett hur den muslimska tron sett ut förens nu. Helt hemsk!
Jag såg seriöst inte en ända kvinnlig muslim på en hel vecka. Bara männen fick jobba ute i affärerna och kvinnorna fick inte äns gå ute på gatorna utan dem fick ändast sitta hemma i deras hem.
När jag låg och solade vid poolen så fick jag syn på  en man med hans fru och dem var just muslimer, dem var där på semester. Kvinnan och mannen låg vid poolen precis som mig och det var riktigt varmt ute. Kvinnan hade på sig jeans, strumpor, polotröja, tjocktrja och sjal för håret medans hennes man ligger bredvid i minimala badshorts. Det är så dem behandlar sina kvinnor! Ingen jävla respekt.
Vet ni varför muslimska kvinnor bär sjalar för håret och klär sig i extremt täckande kläder?
För att det sägs att kvinnan har "djävulen" i sig som gör mannen sexuellt attraherad. och det är kvinnans fel om dem våldtar dem osv. Så kvinnorna för inte visa några former alls. Dem har sjalar för håret därför att håret sägs vara sexuellt också. asså seriöst? Helt sjukt! Så sjukt synd om dem men vafan dem borde väl fatta... men men!

Iallafall... Männen i egypten var ÄCKLIGA! man kände verkigen vad dom tänkte på när dem såg på oss turister som går med korta kjolar och linnen.
T.om när man ligger vid poolen på hotellet kommer det förbi massa män som erbjuder olika saker allt från massage till drinkar. Sjukt äckliga!
Så att kortfatta det hela så var männen så obehagliga och äckligt sliskiga! Vågade inte gå ut på kvällen för det är då dem var som äckligast och vad som helst kunde hända. T.om poliserna var likadana.

Dessutom saknade jag Emil som en tolle därborta. När man såg par på hotellet som myser i poolen och på stranden osv...Nästa år ska Vi åka iväg på mys-semester tillsammans :D LÄNGTAR!
När jag kom hem i förrigår så kom emil hit. Herregud var helt nervös haha. Fråga mig inte varför men det var jag! Och gad vad det var mysigt att bara få krama om honom igen. Den kännsan går inte att förklara! mysmysmys!
Han sov över och på morgonen bestämde vi att vi skulle stanna hemma från skolan och mysa istället. Och det var meg amysigt. Låg i sängen till 15.00 och efter det gick vi upp och gjorde ingenting och gick och la oss igen :P sen låg vi där tills nästa morgon (idag). Myyys.

Jag har tagit bilder från min kamera men den lyckas verkligen inte att fungera just nu när jag verkligen vill få in bilder, störigt! Så får ta någon bajs bild från min mobil istället :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Ät bajs Egyptier!

2007-11-09 @ 22:10:42
egypten

Tillbacks i malmö och bättre kan det verkligen inte bli! Som jag har längtat alltså..
Jag kommer aldrig mer åka till Egypten tror jag. Det var underbart väder och perfekt värme osv men det som gjorde resan sjukt obehaglig var just Egypterna! I Egypten är dem muslimer och jag har nog aldrig insett hur den muslimska tron sett ut förens nu. Helt hemsk!
Jag såg seriöst inte en ända kvinnlig muslim på en hel vecka. Bara männen fick jobba ute i affärerna och kvinnorna fick inte äns gå ute på gatorna utan dem fick ändast sitta hemma i deras hem.
När jag låg och solade vid poolen så fick jag syn på  en man med hans fru och dem var just muslimer, dem var där på semester. Kvinnan och mannen låg vid poolen precis som mig och det var riktigt varmt ute. Kvinnan hade på sig jeans, strumpor, polotröja, tjocktrja och sjal för håret medans hennes man ligger bredvid i minimala badshorts. Det är så dem behandlar sina kvinnor! Ingen jävla respekt.
Vet ni varför muslimska kvinnor bär sjalar för håret och klär sig i extremt täckande kläder?
För att det sägs att kvinnan har "djävulen" i sig som gör mannen sexuellt attraherad. och det är kvinnans fel om dem våldtar dem osv. Så kvinnorna för inte visa några former alls. Dem har sjalar för håret därför att håret sägs vara sexuellt också. asså seriöst? Helt sjukt! Så sjukt synd om dem men vafan dem borde väl fatta... men men!

Iallafall... Männen i egypten var ÄCKLIGA! man kände verkigen vad dom tänkte på när dem såg på oss turister som går med korta kjolar och linnen.
T.om när man ligger vid poolen på hotellet kommer det förbi massa män som erbjuder olika saker allt från massage till drinkar. Sjukt äckliga!
Så att kortfatta det hela så var männen så obehagliga och äckligt sliskiga! Vågade inte gå ut på kvällen för det är då dem var som äckligast och vad som helst kunde hända. T.om poliserna var likadana.

Dessutom saknade jag Emil som en tolle därborta. När man såg par på hotellet som myser i poolen och på stranden osv...Nästa år ska Vi åka iväg på mys-semester tillsammans :D LÄNGTAR!
När jag kom hem i förrigår så kom emil hit. Herregud var helt nervös haha. Fråga mig inte varför men det var jag! Och gad vad det var mysigt att bara få krama om honom igen. Den kännsan går inte att förklara! mysmysmys!
Han sov över och på morgonen bestämde vi att vi skulle stanna hemma från skolan och mysa istället. Och det var meg amysigt. Låg i sängen till 15.00 och efter det gick vi upp och gjorde ingenting och gick och la oss igen :P sen låg vi där tills nästa morgon (idag). Myyys.

Jag har tagit bilder från min kamera men den lyckas verkligen inte att fungera just nu när jag verkligen vill få in bilder, störigt! Så får ta någon bajs bild från min mobil istället :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Ät bajs Egyptier!

egypten

Tillbacks i malmö och bättre kan det verkligen inte bli! Som jag har längtat alltså..
Jag kommer aldrig mer åka till Egypten tror jag. Det var underbart väder och perfekt värme osv men det som gjorde resan sjukt obehaglig var just Egypterna! I Egypten är dem muslimer och jag har nog aldrig insett hur den muslimska tron sett ut förens nu. Helt hemsk!
Jag såg seriöst inte en ända kvinnlig muslim på en hel vecka. Bara männen fick jobba ute i affärerna och kvinnorna fick inte äns gå ute på gatorna utan dem fick ändast sitta hemma i deras hem.
När jag låg och solade vid poolen så fick jag syn på  en man med hans fru och dem var just muslimer, dem var där på semester. Kvinnan och mannen låg vid poolen precis som mig och det var riktigt varmt ute. Kvinnan hade på sig jeans, strumpor, polotröja, tjocktrja och sjal för håret medans hennes man ligger bredvid i minimala badshorts. Det är så dem behandlar sina kvinnor! Ingen jävla respekt.
Vet ni varför muslimska kvinnor bär sjalar för håret och klär sig i extremt täckande kläder?
För att det sägs att kvinnan har "djävulen" i sig som gör mannen sexuellt attraherad. och det är kvinnans fel om dem våldtar dem osv. Så kvinnorna för inte visa några former alls. Dem har sjalar för håret därför att håret sägs vara sexuellt också. asså seriöst? Helt sjukt! Så sjukt synd om dem men vafan dem borde väl fatta... men men!

Iallafall... Männen i egypten var ÄCKLIGA! man kände verkigen vad dom tänkte på när dem såg på oss turister som går med korta kjolar och linnen.
T.om när man ligger vid poolen på hotellet kommer det förbi massa män som erbjuder olika saker allt från massage till drinkar. Sjukt äckliga!
Så att kortfatta det hela så var männen så obehagliga och äckligt sliskiga! Vågade inte gå ut på kvällen för det är då dem var som äckligast och vad som helst kunde hända. T.om poliserna var likadana.

Dessutom saknade jag Emil som en tolle därborta. När man såg par på hotellet som myser i poolen och på stranden osv...Nästa år ska Vi åka iväg på mys-semester tillsammans :D LÄNGTAR!
När jag kom hem i förrigår så kom emil hit. Herregud var helt nervös haha. Fråga mig inte varför men det var jag! Och gad vad det var mysigt att bara få krama om honom igen. Den kännsan går inte att förklara! mysmysmys!
Han sov över och på morgonen bestämde vi att vi skulle stanna hemma från skolan och mysa istället. Och det var meg amysigt. Låg i sängen till 15.00 och efter det gick vi upp och gjorde ingenting och gick och la oss igen :P sen låg vi där tills nästa morgon (idag). Myyys.

Jag har tagit bilder från min kamera men den lyckas verkligen inte att fungera just nu när jag verkligen vill få in bilder, störigt! Så får ta någon bajs bild från min mobil istället :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0