sovasovasovasova

Att jag aldrig kan bli nöjd.. Jag blir galen!!

Klockan är halv 2 och jag har inte somnat än, Bara för att jag och emil sov till 14.00, som vanligt, höhöhöhöh
Känner att min måndag kommer bli så jobbig. bajs.
Varför är söndagar alltid lika deppiga och varför har man alltid denna ångesten exakt varje söndag?! aah..

Men det som är skönt att veta är att det är lov på torsdag, så jävla härligt! Slippa skolan ett par dagar och bara ta det lugnt, så mysigt!
 
Jajja, snart börjar gay army på tv.. så nu har jag iallafall något kul man kan titta på medans man försöker sovaaaa

Rastlös? JIA!
 
Nu ska jag gå för jag babblar bara massa babbel
hejdå snyggiiiing
image71

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

sovasovasovasova

2007-12-17 @ 01:42:00
Att jag aldrig kan bli nöjd.. Jag blir galen!!

Klockan är halv 2 och jag har inte somnat än, Bara för att jag och emil sov till 14.00, som vanligt, höhöhöhöh
Känner att min måndag kommer bli så jobbig. bajs.
Varför är söndagar alltid lika deppiga och varför har man alltid denna ångesten exakt varje söndag?! aah..

Men det som är skönt att veta är att det är lov på torsdag, så jävla härligt! Slippa skolan ett par dagar och bara ta det lugnt, så mysigt!
 
Jajja, snart börjar gay army på tv.. så nu har jag iallafall något kul man kan titta på medans man försöker sovaaaa

Rastlös? JIA!
 
Nu ska jag gå för jag babblar bara massa babbel
hejdå snyggiiiing
image71

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

sovasovasovasova

Att jag aldrig kan bli nöjd.. Jag blir galen!!

Klockan är halv 2 och jag har inte somnat än, Bara för att jag och emil sov till 14.00, som vanligt, höhöhöhöh
Känner att min måndag kommer bli så jobbig. bajs.
Varför är söndagar alltid lika deppiga och varför har man alltid denna ångesten exakt varje söndag?! aah..

Men det som är skönt att veta är att det är lov på torsdag, så jävla härligt! Slippa skolan ett par dagar och bara ta det lugnt, så mysigt!
 
Jajja, snart börjar gay army på tv.. så nu har jag iallafall något kul man kan titta på medans man försöker sovaaaa

Rastlös? JIA!
 
Nu ska jag gå för jag babblar bara massa babbel
hejdå snyggiiiing
image71

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0