Sova?

image59

Ska upp om 5 timmar. blir ingen sömn för min del inatt antagligen, är trött men kan inte sova. det är bajs.
Mår fortfarade dåligt och kommer antagligen må bajs imorgon också.
För att spara tid så har jag redan kommit på vad jag ska ta på mig iimorgon,
så det känns najjs. För er som inte vet så får jag alltid mitt klädesångest varje dag :P
fråga bara emil. haha kan sluta med att jag står och skriker och bankar på honom för att han inte hittar något bra.. Men detta är väl fullt normalt,  tjejer? För så är det iallafall för Emma också haha.

jajja ska försöka få en blund nu så jag kan vara på hugget imorgon.

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Sova?

2007-12-10 @ 02:20:53
image59

Ska upp om 5 timmar. blir ingen sömn för min del inatt antagligen, är trött men kan inte sova. det är bajs.
Mår fortfarade dåligt och kommer antagligen må bajs imorgon också.
För att spara tid så har jag redan kommit på vad jag ska ta på mig iimorgon,
så det känns najjs. För er som inte vet så får jag alltid mitt klädesångest varje dag :P
fråga bara emil. haha kan sluta med att jag står och skriker och bankar på honom för att han inte hittar något bra.. Men detta är väl fullt normalt,  tjejer? För så är det iallafall för Emma också haha.

jajja ska försöka få en blund nu så jag kan vara på hugget imorgon.

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Sova?

image59

Ska upp om 5 timmar. blir ingen sömn för min del inatt antagligen, är trött men kan inte sova. det är bajs.
Mår fortfarade dåligt och kommer antagligen må bajs imorgon också.
För att spara tid så har jag redan kommit på vad jag ska ta på mig iimorgon,
så det känns najjs. För er som inte vet så får jag alltid mitt klädesångest varje dag :P
fråga bara emil. haha kan sluta med att jag står och skriker och bankar på honom för att han inte hittar något bra.. Men detta är väl fullt normalt,  tjejer? För så är det iallafall för Emma också haha.

jajja ska försöka få en blund nu så jag kan vara på hugget imorgon.

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0