sömnig

image75jahapp, ingen skola för min del idag heller. Kunde VERKLIGEN inte somna igår. Gud, som jag låg och vred och försökte. men det gick inte. Somnade tillslut efter 5! Och jag var rent ut sagt död i morse, så jag försov mig.
Älsklingen ringde och väckte mig 11-12 och han hade också stannat hemma idag.. Han ringde och sjukanmälde mig och sedan somnade jag om igen.
Nu sitter jag här, har spelat the sims (haha :$) och ätit makaroner och ska snart sova igen. Mitt huvud dödar.

Imorgon SKA jag komma till skolan, måstemåste! Men det som är bra att jag har vairit hemma nu i två dagar är att jag faktiskt är sjukt förkylld, så ändå skönt..

NU ska jag släcka ner i mitt rum å slänga mig ner i sängen och kolla tv å myyysa:)

Pussssss

Kommentarer
Postat av: Charming man

Ska jag pierca mig imorgon eller ska jag vänta? need help?

2007-12-18 @ 14:27:10
URL: http://failures.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

sömnig

2007-12-18 @ 14:24:48
image75jahapp, ingen skola för min del idag heller. Kunde VERKLIGEN inte somna igår. Gud, som jag låg och vred och försökte. men det gick inte. Somnade tillslut efter 5! Och jag var rent ut sagt död i morse, så jag försov mig.
Älsklingen ringde och väckte mig 11-12 och han hade också stannat hemma idag.. Han ringde och sjukanmälde mig och sedan somnade jag om igen.
Nu sitter jag här, har spelat the sims (haha :$) och ätit makaroner och ska snart sova igen. Mitt huvud dödar.

Imorgon SKA jag komma till skolan, måstemåste! Men det som är bra att jag har vairit hemma nu i två dagar är att jag faktiskt är sjukt förkylld, så ändå skönt..

NU ska jag släcka ner i mitt rum å slänga mig ner i sängen och kolla tv å myyysa:)

Pussssss

Kommentarer

Postat av: Charming man

Ska jag pierca mig imorgon eller ska jag vänta? need help?

2007-12-18 @ 14:27:10
URL: http://failures.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

sömnig

image75jahapp, ingen skola för min del idag heller. Kunde VERKLIGEN inte somna igår. Gud, som jag låg och vred och försökte. men det gick inte. Somnade tillslut efter 5! Och jag var rent ut sagt död i morse, så jag försov mig.
Älsklingen ringde och väckte mig 11-12 och han hade också stannat hemma idag.. Han ringde och sjukanmälde mig och sedan somnade jag om igen.
Nu sitter jag här, har spelat the sims (haha :$) och ätit makaroner och ska snart sova igen. Mitt huvud dödar.

Imorgon SKA jag komma till skolan, måstemåste! Men det som är bra att jag har vairit hemma nu i två dagar är att jag faktiskt är sjukt förkylld, så ändå skönt..

NU ska jag släcka ner i mitt rum å slänga mig ner i sängen och kolla tv å myyysa:)

Pussssss

Kommentarer
Postat av: Charming man

Ska jag pierca mig imorgon eller ska jag vänta? need help?

2007-12-18 @ 14:27:10
URL: http://failures.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0